Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، محمد حسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در این تماس گزارشی از فعالیت ‌های مختلف کانون از جمله برگزاری انواع رالی ها و رویدادهای متنوع خودرویی و موتورسیکلت در سراسر کشور ، بهبود کیفیت ارایه خدمات امداد خودرو سراسری، دیجیتالی شدن روند درخواست اسناد و مدارک بین المللی سفر با وسیله نقلیه شخصی (گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی، پلاک بین المللی خودرو و موتورسیکلت، آغاز سیستم کارنه دوپاساژ الکترونیکی)، گسترش برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی در زمینه رانندگی ایمن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ارائه کرد.

محمد بن سُلیّم رئیس فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) در این ارتباط تلفنی، ضمن تقدیر از اقدامات گسترده کانون در دوره مدیریت جدید، با اشاره به عظمت، شکوه و تاریخ و تمدن کهن ایران، بر حمایت فیا در تثبیت جایگاه کانون ایران در بخش موبیلیتی فیا تأکید کرد.

بن سُلیّم جایگاه کانون ایران در میان کانون های اتومبیلرانی و جهانگردی موبیلیتی عضو فیا را جایگاهی ممتاز دانست و حمایت فیا از اجرا و برگزاری رالی های بین المللی وسیله های نقلیه تاریخی توسط ایران را اعلام کرد.

رئیس فیا نقش کانون برای ایجاد اطمینان از دسترسی عموم مردم به سیستم‏های حمل و نقل و عبور و مرور ایمن، مقرون به صرفه و پاک را بسیار حائز اهمیت دانست و از دکتر صوفی برای برقراری ارتباط و آغاز تعاملات تجاری میان شرکت‏های خودروساز ایرانی و فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی با محوریت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، تقدیر و تشکر به عمل آورد. 

او در ادامه پتانسیل فیا را متعلق به همه کشورها خواند و بر ضرورت شکستن انحصار بهره برداری کانون های اتومبیلرانی و جهانگردی کشورهای اروپایی از این ظرفیت ها تأکید و اضافه کرد که استفاده کانون ایران از امکانات موجود در فیا برای ایجاد ارزش افزوده امری ضروری است و در این خصوص نماینده ویژه خود برای تشکیل جلسات برخط به منظور ارتقاء سطح همکاری‌های آتی را نیز معرفی نمود.

منبع: الف

کلیدواژه: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، «شتر و آسیابان» عنوان مجموعه‌ای از سه فیلم کوتاه عروسکی پویانمایی شامل «جایگزین»، «کشاورز و ربات» و «سپید بالان» به کارگردانی عبدالله علیمراد است که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۱۱ و ۲۰۲۲ میلادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شیوه استاپ‌موشن تولید شده است.

از این مجموعه در بازار فیلم هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن در کشور فرانسه رونمایی شد.

این مجموعه چندی پیش نیز در بخش غیر رقابتی بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «مکنِس» مراکش، جشنواره «بلک مووی» سوییس، بخش مسابقه «مخاطبان بزرگسال» بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سینمای آسیایی «وزوول» کشور فرانسه حضور داشته است.

سومین دوره جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» از ۳ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۹ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴) در شهر کازابلانکا کشور مراکش در حال برگزاری است.

کد خبر 6090020

دیگر خبرها

  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس