Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از کشف ۲۰ میلیارد ریال لوازم الکتریکی خارجی قاچاق در شهرک صنعتی نصیرشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط‌کریم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی زنگنه با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی لوازم الکتریکی قاچاق اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله و کنترل و رصد قاچاقچیان مبنی بر دپو و توزیع لوازم الکتریکی خارجی و قاچاق به صورت غیر قانونی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه و مقابله با این پدیده شوم و در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری بازرسان اداره صمت در بازرسی از انباری در شهرک صنعتی نصیرشهر تعداد یک هزار و 770 کارتن لوازم الکتریکی خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در ادامه گفت: ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر 20 میلیارد ریال برآورد شده است و در این راستا متهم دستگیر شده بهمراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد.‌

 زنگنه بیان کرد: شهروندان به جای استفاده از لوازم خارجی و قاچاق در جهت حمایت از تولیدات داخلی اقدام به تهیه کالاهای ساخت کشور نمایند.

شناسایی 2 مرکز دپوی غیرقانونی سوخت در ری / 120 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شدانبار احتکار شکر در زاهدان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: مردم چنانچه با فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان رو به رو شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوازم الکتریکی میلیارد ریال رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه