Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی را تسلیت گفت.

به گزارش ایران اکونومیست، سردار حسین رحیمی، درپیامی که برای درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی صادر کرد، او را فردی دانست که عمر خود را صرف خدمت به مردم کرده است.

متن کامل پیام سردار رحیمی در ادامه آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون
 

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی که عمر پر برکت خود را در راه مجاهدت، ایثار و خدمت صادقانه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و خدمتگزاری به مردم سپری کرد ضایعه بزرگی است. اینجانب این ضایعه بزرگ را به خاندان بزرگوار ایشان و به اهالی عرصه رسانه،   قلم، هنر و آگاهی تسلیت عرض کرده از خداوند متعال برای آن مرحوم فقید غفران الهی مسالت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار حسین رحیمی

رییس پلیس پایتخت»

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی، سرپرست موسسه اطلاعات روز یکشنبه ۱۵ خرداد ماه در سن ۸۱ سالگی درگذشت. او سابقه شش دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، عضویت در مجمع روحانیون مبارز و فعالیت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی در کشور عراق را نیز در سوابقش دارد.

درپی درگذشت این چهره محبوب فرهنگی و رسانه‌ای، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب؛ سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری، محسنی اژه‌ای، رییس قوه‌قضاییه، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، سید حسن خمینی، یادگار امام (ره)؛ محمد مخبر، معاون اول رییس‌جمهور، صادق آملی لاریجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری، رییس اسبق مجلس، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت؛ حسن روحانی، رییس جمهوری پیشین، اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت پیشین، حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه؛ محمدجواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه؛ محمدرضا عارف، علی لاریجانی، علیرضا زاکانی، شهردار تهران؛ احمد مسجد جامعی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی ربیعی، سخنگوی دولت سابق و ... پیام‌های تسلیت صادر کردند.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: علی لاریجانی ، حسن روحانی ، سید ابراهیم رئیسی ، سردار حسین رحیمی ، اسحاق جهانگیری ، محمدباقر قالیباف ، روزنامه اطلاعات ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علی لاریجانی حسن روحانی سید ابراهیم رئیسی سردار حسین رحیمی اسحاق جهانگیری محمدباقر قالیباف روزنامه اطلاعات حضرت آیت الله خامنه ای المسلمین سید محمود دعایی حجت الاسلام و المسلمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین فلاحی روز گذشته با حضور در منزل سردار شهید حسن طهرانی مقدم با خانواده این شهید دیدار و از رشادت های شهید تجلیل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحی نماینده مردم شریف همدان و فامنین در این دیدار تاکید کرد: پیوست های عملیات های میدانی کارهای دیپلماسی است در عملیات وعده صادق هماهنگی میدان و دیپلماسی باعث موفقیت دو چندان این امر بود، در این همین راستا از تلاش های وزارت امور خارجه و دولت محترم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

احمد حسین فلاحی با اشاره به هشتمین همایش مجاهدان در غربت بیان کرد: فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل خود را مبنی بر ادامه رایزنی ها و جلسات همچون دعوت از ۳۰ نفر از نمایندگان مجالس محور مقاومت که در هشتمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت صورت پذیرفت برعهده گیرد تا بتوان از جبهه مقاومت پشتیبانی کرد.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی افزود: نهمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت احتمالا خارج از کشور برگزار خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین فلاحی از همایش دیگری در داخل کشور در راستای تجلیل از خدمات و تلاش های یکی از شخصیت های نظام در زمینه فلسطین و قدس خبر داد.

در این دیدار علاوه بر احمد حسین فلاحی، فداحسین مالکی و زهره الهییان به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام امرودی، مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه، خطیبی معاون سرمایه انسانی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، مهدی شکیبایی معاون اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیر دولتی حامی فلسطین نیز حضور داشتند و طی سخنانی مراتب تشکر و قدردانی خود را از بابت زحماتی که شهید طهرانی مقدم در ایجاد توانمندی‌های موشکی و پهپادی متحمل شدند، به بیت شهید طهرانی مقدم اعلام کردند.

خبرنگار: مهدی میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228251 برچسب‌ها احمدحسین  فلاحی همدان وزارت امور خارجه مجلس شورای اسلامی استانی ایسکانیوز امور خارجه فلسطین جبهه مقاومت فدا حسین مالکی

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ