Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی، مهدی دادگر در حاشیه جلسه مدیریت پیک بار تابستانه که به‌صورت ویدئوکنفرانس با شرکت توانیر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به آغار فصل گرما و ورود سامانه‌های سرمایشی به شبکه برق، پیش‌بینی می‌شود که با ناترازی بین تولید و مصرف برق در کشور مواجه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت همکاری همه مشترکان خانگی، صنایع و کشاورزان برای گذر از پیک بار تابستان گفت: با توجه به تجربه خوب سال‌های گذشته و مصوبه هیات دولت و ابلاغیه استانداری خراسان جنوبی، به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق در ساعات پیک بار ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی استان از امروز ۱۶ خرداد تا ۱۷ شهریور امسال از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: تخصیص پاداش به مشترکان خانگی در صورت کاهش مصرف برق، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با صنایع و کارخانه‌های استان به منظور کاهش مصرف برق در ساعات پیک، رایگان شدن برق چاه‌های کشاورزی در صورت همکاری با شرکت برق و کاهش ساعت کاری ادارات از جمله برنامه‌ها و اقدامات شرکت توزیع برق استان برای گذر از پیک تابستان است.

وی همچنین از پایش مصرف برق ادارات توسط بازرسان شرکت برق در فصل تابستان خبر داد و گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان باید مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری و ۶۰ درصد در ساعات غیراداری به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند در غیر این صورت با قطع برق مواجه خواهند شد.

برچسب‌ها تغییر ساعت کاری ادارات مصرف بهینه برق خراسان جنوبی شرکت توانیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییر ساعت کاری ادارات مصرف بهینه برق خراسان جنوبی تغییر ساعت کاری ادارات مصرف بهینه برق خراسان جنوبی شرکت توانیر خراسان جنوبی ساعت کاری مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مستقیم میکروپلاستیک‌ها بر تغییر هورمون و جنسیت جنین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، علی کرمی فوق تخصص مهندسی ژنتیک در خصوص تأثیرات میکروپلاستیک‌ها در سلامتی انسان، بیان کرد: متأسفانه نتایج تحقیقات بیانگر وجود میکروپلاستیک‌ها در تمام بافت بدن انسان‌ها از جمله خون، کبد، کلیه، ادرار، دستگاه گوارش و از همه دردناک‌تر در جنین است و علاوه بر تأثیر در اختلالات هورمونی وارد یک عرصه بسیار خطرناکی همچون تغییر جنسیت، نازایی و تغییر هورمون‌ها شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین میکروپلاستیک‌ها در بروز سرطان‌ها، سندروم‌های متابولیک و اختلال در حوزه میکروبیوم معده اثرگذارند که تأثیرات جبران ناپذیری بر دستگاه گوارش و اختلال در تمام نواحی بدن دارند.

کرمی گفت: به واسطه استفاده گسترده کشاورزان از پلاستیک این میکروپلاستیک‌ها به چرخه غذایی وارد شده و باید اقدامات مؤثری در این خصوص صورت گیرد که در صورت عدم به‌کارگیری اقدامات لازم نسل آینده با بحران‌های همچون نازایی و انواع سرطان‌ها رو به رو خواهند شد.

وی با اشاره به ظرفیت صدا و سیما در راستای اطلاع رسانی گسترده، بیان کرد: رسانه‌ها به عنوان مرجع فرهنگ سازی و اشاعه خبر توانایی اطلاع رسانی برای تمامی اقشار به خصوص کشاورزان و همگام سازی مردم را جهت کاهش یا حذف پلاستیک را دارند.

کرمی با اشاره به اقدام مشترک سازمان حفاظت محیط زیست و چند نهاد دولتی و اقتصادی دیگر در خصوص کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی تصریح کرد: این حرکت خوب و تأثیرگذار است اما باید ادامه دار باشد و به لحاظ قانونی دارای پشتوانه باشد تا بتوان به هدف کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی نزدیک تر شد.

کد خبر 6094500

دیگر خبرها

  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور
  • تاثیر مستقیم میکروپلاستیک‌ها بر تغییر هورمون و جنسیت جنین
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست