Web Analytics Made Easy - Statcounter

او می گوید: از آنجا که نظام ما اسلامی است و در مکتب اسلام روایات متعددی مبنی بر رعایت حقوق حیوانات در دین مبین اسلام وجود دارد از جمله، پیامبر اکرم (ص) در بیانی فرمودند: هر حیوانی - پرنده یا جز آن - کـه بـه ناحـقّ کشته شود در روز قیامت از قاتل خود شکایت خواهد کرد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید وظایفی از جمله تامین نهاده و تحویل اعتباری نهاده‌ها به تولید کنندگان واقعی، اعطای تسهیلات مناسب و تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی، خرید قراردادی از تولید کنندگان، خرید مرغ مازاد تولید کنندگان، حذف ممنوعیت صادرات مرغ و تخم مرغ، حذف عوارض صادرات مرغ و تخم مرغ، فراهم کردن امکان صادرت جوجه یک روزه و تخم مرغ نطفه دار و خرید جوجه‌های مازاد را با جدیت پیگیری کند و با انجام این کار‌ها بهانه انجام این گونه کار‌های خلاف شرع و عرف را از معدود تولید کننده نما بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او می گوید:  مجلس و کمیسیون کشاورزی هم اعلام امادگی می کنند تا در راستای جلوگیری از تکرار اقدامات اینچنینی اگر دولت و دستگاه قضا خلا قانونی احساس کردند این نقیصه را برطرف و بر حسن اجرای وظایف و تعهدات وزارت جهاد کشاورزی نظارت قانونی خود را اعمال کند.

آقای عباسی گفت: دستگاه قضایی هم موظف است به ان دسته از تولید کننده نما‌ها که با عمل مجرمانه نابودی جوجه‌های یک روزه هم امنیت و ارامش روحی و روانی جامعه را به خطر می‌اندازند و هم در نظام تولید و امنیت غذایی کشور اخلال ایجاد می‌کنند برخورد قانونی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معدوم سازی معدوم سازی جوجه ها آرامش بازار امنیت غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: سه تن انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته از یک انبار در زیرزمینی که به طور ناشناس انبار شده بود توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت زاهدان کشف و معدوم شد.

دکتر فریبرز راشدی افزود: اقلام غذایی کشف شده در این انبار شامل انواع آبمیوه و آبلیمو به وزن تقریبی سه تن است که چهار تا پنج ماه از تاریخ انقضای آنها گذشته بود.
رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: روز گذشته حدود ۱۹ تن مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیر قابل توزیع معدوم شد.
دکتر راشدی بیان کرد: این میزان مواد غیرقابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط از انبار‌ها و مراکز تهیه و توزیع سطح شهر زاهدان جمع آوری شده است.
وی تاکید کرد: پس از انجام مراحل قانونی و کسب مجوز‌های لازم در محل سایت زباله شهرداری زاهدان و با حضور نماینده قوه قضائیه معدوم شد.

دیگر خبرها

  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف