Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: عملکرد ملی پوشان ما در مسابقات قزاقستان چشم‌گیر بود و در این مسابقات موفق به کسب مقام قهرمانی در بخش تیمی و انفرادی پسران و مقام اول و سوم انفرادی دختران شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مهرداد علیقارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه در شهر آلماتی قزاقستان، اظهار داشت: مسابقات از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۳ خردادماه با حضور ۶ کشور، ایران، قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و ترکمنستان در ۲ بخش تیمی و انفرادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جوانان پسر در بخش تیمی با غلبه بر تیم میزبان موفق به کسب مقام قهرمانی و در بخش انفرادی نیز سیدمحمد موسوی طاهر و نوید شمس شهربابکی قهرمان شدند.

همچنین دختران در بخش انفرادی موفق به کسب مقام اول و سوم این دوره از مسابقات شدند و متاسفانه در بخش تیمی بدلیل عدم حضور خانم ها کیمیا رستمی نفر اول در رنکینگ جهانی و شیما صفایی بدلیل آسیب دیدگی ای که داشتند، موفق به کسب نتیجه ای مطلوب نشدیم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: ۲ تیم اول مناطق به همراه تیم های قهرمان و نائب قهرمان آخرین دوره از مسابقات که ۳ سال پیش برگزار شد، شهریور ماه در مسابقاتی که در لائوس در بخش تیمی، انفرادی، دوبل و میکس دوبل برگزار می شود، شرکت خواهند کرد که ما در بخش میکس دوبل مسابقه نخواهیم داد.

انتهای پیام/


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تنیس روی میز بخش تیمی موفق به کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی