Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- آندره‌آ استراماچونی رابطه جالبی با شکبه‌های اجتماعی دارد. او وقتی به ایران امد در اینستاگرام حساب کاربری نداشت. مدتی این حساب همسرش دالیا بود که مورد توجه کاربران ایرانی قرار داشت. ولی حجم مراجعه و کامنت و دایرکت به این صفحه چنان بالا بود که همسر استراماچونی مجبور شد از ایرانی‌ها بخواهد دست از سر حساب کاربری‌اش بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه همچنان و در جدیدترین پست‌های او هم ایرانی‌ها حضوری جدی دارند و بارداری مجددش را به او تبریک می‌گویند.

به گزارش فرارو، این حجم بالای ابراز علاقه موجب شد تا استراماچونی نهایتا یک حساب اینستاگرامی راه بیندازد و تنها یک پست در آن بارگذاری کند. پستی که حالا با ۱۰ میلیون کامنت یکی از رکورد‌های اینستاگرام به حساب می‌آید. تا مدت‌ها پر کامنت‌ترین پست این شبکه اجتماعی بود و حالا هم در جمع پنج پست با بیشترین کامنت قرار دارد.

اما محتوای این کامنت‌ها چیست؟ تنها تمنا و خواهش برای بازگشت استراماچونی به ایران. نخستین‌بار این در زمان قطع همکاری استراماچونی با استقلال بود که ایرانی‌ها به این حساب کاربری هجوم برند و با کامنت‌های فراوان‌شان قصد داشتند استراماچونی را مجاب کنند به ایران باز گردد. اگر خاطرتان باشد تنها کار به کامنت هم ختم نشد و هواداران استقلال به خیابان آمدند و حتی با پلیس هم درگیر شدند. اما هرچه که بود استراماچونی به استقلال بازنگشت. دو سال پیش هم وقتی استقلال با فرهاد مجیدی در آستانه فینال حذفی قرار داشت بار دیگر زمزمه‌های بازگشت استراماچونی شنیده می‌شد و باز این سیل کامنت‌ها بود که در پای پست مرد ایتالیایی دیده می‌شد. آن کارزار هم جز اینکه با برهم زدن تمرکز استقلال یک جام را از دستان آن‌ها ربود حاصلی برای این تیم نداشت و خبری از استراماچونی نشد.

این روز‌ها برای سومین بار نام استراماچونی برای نیمکت استقلال مطرح شده است. خودش در استوری اینستاگرام خبر داده که مذاکره‌ای نشده و در لیست باشگاه هم از او به عنوان دومین یا سومین گزینه یاد می‌شود. ولی همچنان این استقلالی‌ها هستند که با خواهش و تمنا پای پست‌های استقلال می‌خواهند استرا را به استقلال بازگردانند.

به نظر می‌رسد استراماچونی هم مانند فرهاد مجیدی قرار است به یک آلترناتیو همیشگی برای استقلال تبدیل شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استراماچونی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

 کوین یامگا با یک چشم بسته همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می‌کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه‌تر، برای استقلال به میدان برود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کوین یامگا: کینه ای از امید حامدی ندارم یامگا: زمان بازگشتم به فوتبال مشخص نیست

دیگر خبرها

  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند