Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی حدادی روز دوشنبه در بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و  سرم سازی رازی افزود: این موسسه ظرفیت مناسبی در کشور برای تحقیقات و بخش پیشگیری از بیماری ها به شمارمی رود که باید تجهیزات آن به روزرسانی شود.

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی، وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی باید در تقویت و حمایت از موسسه سرم سازی رازی اهتمام لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی بیان داشت: دربخش منابع انسانی نیز باید رایزنی ها درامور استخدامی کشور با هدف تامین منابع انسانی لازم انجام شود.

این نماینده مجلس هر نوع کوتاهی در تقویت بخش های مختلف موسسه سرم سازی رازی را آسیب جدی در امور دام ،طیور و پیشگیری از بیماری ها خواند و از مسوولان درسطح ملی از جمله معاون علمی و فناوری رییس جمهوری خواست تمهیدات لازم را برای توسعه و تامین نیازهای این موسسه داشته باشد.

وی یاد آور شد: امنیت غذا و دارو از اولویت های امروز کشور به شمارمی رود بنابراین موسساتی که دراین زمینه تلاش دارند باید مورد حمایت ویژه باشند.

موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی یکی از مراکز مهم علمی ، تحقیقاتی و تولیدی ایران و جهان به شمار می رود که در طول ۹۰ سال فعالیت دستاوردهای علمی بسیاری داشته است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کرج مجلس شورای اسلامی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کرج موسسه تحقیقات سرم سازی رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار

مهدی عسگری درباره ضرورت تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار، گفت: ریشه‌ بسیاری از مشکلات کلانشهرها، تراکم جمعیت در یک جغرافیای محدود است، روندی که در صورت تداوم، چالش‌های مزمن اجتماعی، زیست محیطی، بهداشتی و فرهنگی را تشدید و تاب‌آوری را متلاشی خواهد کرد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد با افزایش طبقات آپارتمان‌ها، آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری افزایش می‌یابد، ادامه داد: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است.

وی اضافه کرد: مصوبه اخیر مجلس در برنامه هفتم مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی مساحت سکونتگاهی کشور، تکلیفی است که باید با نظارت مجلس و اهتمام دولت، با جدیت دنبال شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: این پیشنهاد که در کمیته احیاء اراضی آماده و به تصویب مجلس رسید، بستر قانونی برای توزیع متوازن جمعیت در کشور، مبتنی بر آمایش سرزمین و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه را فراهم کرده است.

منبع: خانه ملت

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟