Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر صبوری پور با تقدیر از کارشناسان این سازمان مرتبط با طرح که در روز‌های تعطیل نیز در محل کار حضور داشته اند، گفت: با ثبت این تعداد از متقاضیان استان فارس رتبه یک کشور را دارد که نشان از همدلی و همراهی در بین ارکان اجرای طرح دارد.

او با اشاره به اینکه از بین متقاضیان تسهیلات حمایتی سرمایه در گردش دام و طیور تا کنون بیش از ده هزار و ۵۹۰ نفر به شعب بانک کشاورزی استان فارس معرفی شده اند گفت: در تعداد معرفی شدگان به بانک نیز حائز رتبه دوم کشور هستیم که بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۲ میلیون و ۱۳۶ هزار (میلیون ریال) میزان اعتبار مورد نیاز آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبوری پور با اشاره به اینکه تسهیلات مذکور در قالب دامدار کارت به افراد متقاضی و مشمول پرداخت می‌شود، گفت: در سرتاسر استان فارس با همکاری بی دریغ شعب بانک کشاورزی بیش از ۸۰۱ فقره دامدار کارت جدید با اعتباری بالغ بر ۳۵۸ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال صادر و تحویل دامداران شده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: دولت با تامین نقدینگی مورد نیاز دامداران با آسان‌ترین شکل ممکن قصد دارد پایداری تولید را تضمین کند.

او گفت: با توجه به سهم کمتر دام سبک نسبت به چند استان از سهم پایین‌تری برخوردار است که با تسریع پرداخت تسهیلات به واحد‌های مرغداری و گاو شیری صنعتی این سهم افزایش می‌یابد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سرمایه در گردش دام استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حرفه‌ای خود در فروردین ماه سال جاری، به‌صورت حضوری از طریق شعب خود در سراسر کشور و از طریق اپلیکیشن باجت به‌صورت کاملا غیرحضوری، جمعا تعداد 468 فقره وام ازدواج به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون فرزندآوری، از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، 1230 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد؛ این در شرایطی است که این بانک در سال 1402 با اعطای 95 هزار و 181 فقره تسهیلات ازدواج و 89 هزار و 534 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را برای جوانان ایرانی تا حد قابل توجهی تسهیل کرده است.

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور