Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اولین نشست شناسایی ساختمان های ناایمن استان قزوین، به ریاست محسن جانجان معاون نظارت و بازرسی این نهاد نظارتی و دبیری سربازرس گروه شهرداری ها و شوراهای بازرسی کل و با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه های متولی استانی اعم از اداره کل راه و شهرسازی، سازمان آتش نشانی، سازمان نظام مهندسی و شهرداری در محل سالن جلسات بازرسی کل استان قزوین تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محسن جانجان در این کمیته با تاکید بر نقش مهم و موثر نهادهای متولی نظارت بر ساختمان سازی و امور شهری شهرسازی در پیشگیری از اتفاقاتی نظیر حادثه آبادان اظهار کرد: قانونا در قبال وظایفی که به عهده ما به عنوان کارگزار نظام سپرده می شود مسئول هستیم.

وی افزود: هدف از تشکیل این کمیته، شناسایی ساختمان های پرخطری هستند که اصول و ضوابط فنی مربوطه را رعایت نکرده اند و بیان مسائل، چاره اندیشی و پیشگیری از وقوع حوادث تلخ است، لذا در این راستا پیگیری های قضایی و اداری نیز در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است ضمن تبادل نظر بین اعضای حاضر در این کمیته، بر شناسایی و دسته بندی ساختمان های در معرض خطر که دارای نواقص فنی و فاقد پایان کار و تاییدیه های قانونی هستند، تاکید و مقرر شد کمیته مذکور به صورت هفتگی تا حصول نتیجه و پیگیری تکالیف قانونی دستگاه های اجرایی مسئول نظارت بر اصول فنی ساختمان سازی و امور شهری ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین بازرسی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس

سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاهین مستوفی سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور با علام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به¬دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (۱۸۱) قانون مالیات¬های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی‌های صورت گرفته از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۷ لغایت ۱۴۰۱ فروشی بالغ بر ۸۶۰ میلیارد تومان فروش مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.

مستوفی افزود: شخص مذکور مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های مالیاتی، صرفا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱ ابراز نموده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرائم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مودی در موعد مقرر قانونی، در حال انجام می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید