Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانلوییجی بوفون گفت هرگز به مایکل اولیور، داور جنجالی بازی رئال مادرید و یوونتوس توهین نکرده بود

جانلوییجی بوفون، سنگربان پیشین یوونتوس در فصل 18-2017 امید زیادی داشت همراه با این تیم بالاخره قهرمان اروپا شود اما تیمش به شکلی جنجالی از مرحله یک‌چهارم نهایی حذف شد.

طرفداری | یوونتوس و رئال مادرید در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 18-2017 به مصاف یک‌دیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یووه در بازی رفت، سه بر صفر در تورین شکست خورد اما در سانتیاگو برنابئو کامبک زد و در آستانه مساوی کردن بازی قرار داشت. در دقیقه 2+90'، مایکل اولیور داور انگلیسی بازی صحنه برخورد مهدی بن عطیه با لوکاس واسکز را پنالتی تشخیص داد.

جانلوییجی بوفون، کاپیتان یوونتوس به شدت به اولیور، داور مسابقه اعتراض کرد و با کارت قرمز داور روبه‌رو شد. سپس گفته شد بوفون به علت توهین به اولیور از بازی اخراج شده است اما با گذشت چهار سال از آن روزها، بوفون روایت متفاوتی را مطرح کرده است. بوفون 44 ساله که هم‌اکنون دروازه‌بان پارما است، در مصاحبه با لااستامپا در خصوص جنجال‌های آن مسابقه صحبت کرد:

به بازی سال 2018 یوونتوس و رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو بیش از تمام بازی‌هایم افتخار می‌کنم. اگرچه هنوز نمی‌فهمم چرا داور بازی، مایکل اولیور، مرا اخراج کرد. من به او توهینی نکردم و فکر می‌کنم یکی از هم‌تیمی‌هایم بود که یک یا دو مشت به دنده‌های او زد. من این کار را نکردم اما در نهایت این من بودم که اخراج شدم. 

 بیش‌تر بخوانید: بوفون: داور بهتر بود با همسرش در میان تماشاگران چیپس بخورد و بازی را تماشا کند؛ او شجاعت تصمیم گیری نداشت

اخبار داغ 

تعجب اماراتی‌ها از تاثیر مجازی مجیدی در باشگاه اتحاد کلبا استوری سردار آزمون و کری خوانی برای بیرانوند: خسته از گلزنی به بیرو! / فیلم دلداری دادن متئو لاهوز به الکساندر زینچنکو پس از ناکامی اوکراین در رسیدن به جام جهانی / عکس کریستیانو رونالدو گل دوم خود مقابل سوئیس را به مادرش تقدیم کرد/عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جانلوییجی بوفون مایکل اولیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود داور فینال آسیا شد

به گزارش ورزش سه، مسابقه فینال جام ملت های زیر 23 سال آسیا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

فینال این رقابت‌ها بین ژاپن و ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود