Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی فلق بسیج دانشجویی سپاه کربلا از اعزام ۴۰ متخصص پزشکی و پرستاری جهادگر به مناطق محروم سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت:روزانه ۱۱۰۰ نفر ویزیت رایگان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، میثم مهدی‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اردوی جهادی درمانی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اظهار کرد:در طول یک سال گذشته این سومین برنامه است که توسط گروه جهادی فلق در مناطق محروم در حوزه‌های پزشکی، پیراپزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول گروه جهادی فلق بسیج دانشجویی سپاه کربلا از اعزام ۴۰ متخصص پزشکی و پرستاری جهادگر به این اردو هم خبر داد و افزود: پزشکان جهادگر دو روز در نقطه صفر مرزی و دو روز دیگر هم در روستا‌های زابل، به ویزیت رایگان و ارائه خدمات درمانی به مردم پرداختند.

 مهدی پور از ویزیت روزانه ۱۱۰۰ نفر هم خبر داد  و گفت: در بخش دامپزشکی ۶ هزار دام ویزیت و داروی رایگان به دامپروران تحویل شد.
 


به گفته مسئول گروه جهادی فلق تا به امروز ۹۰ میلیون داروی رایگان بین بیماران توزیع شد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در سفر به سیستان و بلوچستان از گروه جهادی فلق بسیج دانشجویی سپاه کربلا بازدید کرد.

گروه جهادی فلق گروه تخصصی درمانی است که در روستای میرجاوه و در نقطه مرزی سیستان وبلوچسنان مشغول ویزیت و ارائه خدمات درمانی به مردم است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مناطق محروم سپاه کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد

علی ملاشاهی  رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور ۲ اطلاعیه هشدار سطح زرد این اداره کل، از وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج بر روی دریای عمان و رگبار پراکنده بهاری در سطح استان خبر داد.

وی اظهار کرد: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (سیزده تا چهاردهم اردیبهشت) برای همه مناطق سیستان و بلوچستان بویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تند باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: از پیش از ظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سیستان و بلوچستان ادامه داد: از صبح پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل استان در دریای عمان وزش باد تا حدود ۳۰ نات و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲متر پیش بینی می‌شود. در این مدت احتمال رگبار پراکنده روی دریا و برخی نقاط ساحلی نیز وجود دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند، از محصولات کشاورزی محافظت شود.

ملاشاهی عنوان کرد: دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر