Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان با اشاره به پلمب ۳ نانوایی متخلف در استان گلستان، گفت: با تعطیلی خودسرانه و بدون هماهنگی نانوایی‌ها به شدت بیشتری برخورد می کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازگرگان، تقی حسام ظهرامروز در نشست خبری با خبرنگاران درباره وضعیت بازار اظهارداشت: برای اینکه دردی تسکین پیدا کند باید کمی صبر کنیم تا اثرات درمان را ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌ها دلایل مختلفی دارد که باید برای هر‌کدام راهکاری جداگانه پیدا کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: با اجرایی شدن طرح مردمی سازی یارانه‌ها در حوزه آرد و نان شاهد افزایش تقاضای خرید نان، فروش آرد توسط برخی نانوایی‌ها و برخی تخلفات دیگر در این زمینه هستیم. اختلاف قیمت آرد آزاد و دولتی انگیزه را برای انجام تخلفات افزایش می‌دهد.

وی افزود: برخی نانوایی‌ها نیز خودسرانه و بدون هماهنگی اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کرده بودند که با این واحدها حتما و به شدت برخورد خواهد شد. این واحدها مردم را از سهمیه آرد و نانی که داشتند در روزهای تعطیل محروم می‌کنند و بعضا آرد دولتی را نیز در بازار به صورت آزاد می‌فروشند.

حسام با اشاره به تشکیل 4 هزار و 700 پرونده در استان از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت گفت: در دو ماهه امسال 576 فقره پرونده در حوزه آرد و نان در استان تشکیل شد و در 481 مورد رای صادر شده است و متخلفان به پرداخت 7 میلیارد و 107 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته تعداد پرونده های ما در این زمینه 136 فقره بود.

وی با اشاره به ابلاغیه اخیر در خصوص تعطیلی نانوایی‌های متخلف گفت: در استان از 27 اردیبهشت این مصوبه ابلاغ شده و در این مدت 3 واحد خبازی متخلف پلمب شد و 5 فقره نیز نصب اطلاعیه و پارچه نوشته در واحد متخلف داشتیم.

صالح آبادی: بیشترین ذخیره اسکناس ارز را در تاریخ کشور داریم/ هدایت تقاضای واقعی ارز در بازار نیمابازار آزاد پاشنه آشیل موفقیت طرح فروش محصولات به قیمت توافقی/ کشاورزان رغبتی برای فروش محصول به تعاونی‌ ندارندافزایش ساعت معاملاتی بازار متشکل ارزی تا ساعت 18

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان درباره نظارت و بازرسی از واحدهلی صنفی در بازار گفت: قبول داریم که نظارت های ما در روستاها کمتر است و از این پس تلاش می کنیم در روستاها نیز این نظارت‌ها را افزایش دهیم.

انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد

سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

او می‌گوید: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف