Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:03:35 GMT

برزیل با قضاوت فغانی ژاپن را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۷۱۹۸

برزیل با قضاوت فغانی ژاپن را شکست داد

تیم ملی فوتبال برزیل در دیداری تدارکاتی مقابل ژاپن به برتری دست یافت. «علیرضا فغانی» قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ژاپن امروز دوشنبه در دیداری تدارکاتی میزبان برزیل پرافتخارترین تیم جهان بود که سلسائو به برتری یک بر صفر رسید. «علیرضا فغانی» داور بین‌المللی و سرشناس کشورمان، قضاوت این بازی را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار برزیل موقعیت‌های متعددی برای گلزنی داشت که با درخشش دروازه‌بان میزبان و البته بی‌دقتی مهاجمان سلسائو از دست رفت. البته ژاپن هم بی‌کار نبود و دو بخت مناسب گلزنی داشت.

در دقیقه ۷۶ «ریچالیسون» مهاجم تازه وارد برزیل با خطای «واتارو اندو» سرنگون شد و فغانی نقطه پنالتی را نشان داد. «نیمار» پشت توپ ایستاد و برخلاف حرکت دروازه‌بان میزبان، موفق به گلزنی شد.

برزیل هفته گذشته نیز در دیداری تدارکاتی با حساب پنج بر یک کره‌جنوبی را شکست داده بود. ژاپن نیز با حساب چهار بر یک پاراگوئه را مغلوب کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت فوتبال ژاپن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی برزیل تیم ملی ژاپن دیدار تدارکاتی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمار خبر خوش را به هواداران داد

به گزارش "ورزش سه"، اکتبر گذشته بود که نیمار در بازی برزیل و اروگوئه رباط داد. مشکل رباط صلیبی بار دیگر او را برای ماه ها دور از میادین نگه داشته و او در این مدت تمرینات طاقت فرسایی را برای ریکاوری انجام داده است. بازگشت نیمار به فوتبال ولی نزدیک است.

ستاره برزیل الهلال در استوری اینستاگرام خود ویدیویی از ضربه زدن به توپ منتشر کرد و نوشت: «بدون عجله.»

این خبر خوبی برای هواداران فوتبال برزیل و باشگاه الهلال است که نیمار دوباره پا به توپ شده است. او فقط 384 دقیقه برای الهلال بازی کرده ولی آبی ها اصلا غیبت او را حس نکرده اند و مقتدرانه صدرنشین لیگ هستند. الهلال ولی در لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماند و نتوانست به فینال برسد.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران