Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@07:07:44 GMT

اسناد امضاشده در سفر رئیسی به دوحه وارد فاز اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۷۳۳۶

اسناد امضاشده در سفر رئیسی به دوحه وارد فاز اجرایی شد

وزیر نیرو گفت: اسناد امضاشده در سفر رئیس‌جمهور به دوحه امروز وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش مشرق، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در حاشیه برگزاری هشتمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و قطر اظهار داشت: پیرو دو دور ملاقات روسای جمهور دو کشور ایران و قطر قرار بر این شد که در حداقل زمان هشتمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و قطر باشیم که خوشبختانه امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو ادامه داد: همزمان با برگزاری این اجلاس همایش تجار و بازرگانان دو کشور برگزار شد و توافقات بسیار خوبی نیز در این زمینه اجرا شد.

 وی تاکید کرد: اسناد امضا شده میان رئیس جمهورهای دو کشور امروز وارد فاز اجرایی شد.

محرابیان با اشاره به سرمایه‌گذاری مشترک میان دو کشور گفت: مجوز تاسیس مرکز تجارت ایران در دوحه صادر شد و این مرکز عملا فعالیت خود را از امروز شروع خواهد کرد.

این مقام مسئول گفت: امروز دیدار با نخست وزیر قطر و موارد مختلف از جمله مسائل مرتبط با جام جهانی را مذاکره کردیم و دولت قطر بر برگزاری این مسئله تاکید دارد که تسهیلات مناسب برای برگزاری مسابقات خوب و شکوه‌مند را داشته باشند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت علی اکبر محرابیان وزیر نیرو ایران و قطر دولت قطر سفر رئیسی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور وارد مشهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی وزیر کشور، پنجشنبه ۶ اردیبهشت با استقبال یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی وارد مشهد مقدس شد.

????گفتنی است؛ شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به مشهد مقدس است.

کد خبر 6088595

دیگر خبرها

  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • رئیسی: اراده ایران و آفریقا در جهت توسعه روابط است
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • اسناد همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • رئیسی: در۲۰ کشور پروژه های بزرگ برق _آبی را اجرایی می‌کنیم | رئیس جمهور سریلانکا: از شما یاد گرفتیم