Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، در این دیدار امیرعبداللهیان با اشاره به اینکه در اندیشه و نگاه امام خمینی (ره) مسئله فلسطین و قدس جایگاهی ویژه و راهبردی دارد، ابراز داشت حضرت امام خمینی ره فلسطین را اولویت اول جهان اسلام می دانست.

وزیر امورخارجه تاکید کرد که امام خامنه ای نیز در امتداد نگاه امام خمینی (ره)، اهتمام ویژه ای به مساله آزادی فلسطین دارد و معتقد به آزادی تمامی سرزمین فلسطین از اشغال صهیونیستهای جنایتکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرعبداللهیان با اشاره به حمایت همه جانبه کشورمان از مقاومت فلسطین، خاطر نشان کرد جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه فشارها از موضع اصولی خود کوتاه نخواهد آمد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد، نه در مذاکرات از حقوق ملت ایران می گذریم و نه در قضیه فلسطین حقوق ملت مسلمان فلسطین را نادیده می گیریم. همچنان از مقاومت و مبارزات رهایی بخش مردم فلسطین حمایت کرده و خواهیم کرد.

امیرعبداللهیان اقدام برخی از کشورهای اسلامی در برقراری و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان فلسطین توصیف و اعلام کرد این کشورها از اقدام خود پشیمان خواهند شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در پایان، راه حل اساسی مسئله فلسطین را بازگشت آوارگان و برگزاری همه پرسی در میان ساکنان اصیل این سرزمین عنوان کرد.

در این دیدار، رهبران و نمایندگان جریان های سیاسی و گروه های مقاومت فلسطینی و لبنانی ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات سیاسی فلسطین و لبنان، به بیان دیدگاه های خود در خصوص نقش امام خمینی (ره) و تاثیر انقلاب اسلامی بر شکل گیری و پیروزی مقاومت فلسطینی و لبنانی پرداختند و از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین و لبنان ، تشکر و قدردانی کردند.

311311

کد خبر 1638647

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسین امیرعبداللهیان مقاومت فلسطین امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارایه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه»
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • اتخاذ موضع بی‌طرفانه و حرفه‌ای در همکاری‌ ایران و آژانس موثر است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس