Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@23:08:31 GMT

جان باختن ۲ کارگر ساختمانی بر اثر وزش تندباد شدید

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۷۹۷۱

جان باختن ۲ کارگر ساختمانی بر اثر وزش تندباد شدید

وزش تندباد شدید امروز که دوشنبه به صورت آنی در شهر ارومیه آغاز شد و کمتر از یک ساعت به طول انجامید، موجب بروز خسارت در بخش های مختلف شهری و جان باختن دو کارگر ساختمانی شد.

به گزارش مشرق، این وزش باد که سرعت آن هنوز اعلام نشده ولی تخمین زده می‌شود که به حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت یا بیشتر از آن برسد، موجب شکستن درختان در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق مرکزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اثر وزش باد شدید در ارومیه، برخی المان‌های شهری که در میادین جای‌گذاری شده بود، به وسط خیابان کشیده شده و موجب بروز اختلال ترافیکی در بسیاری از مناطق شهر شد.

علاوه بر آن، برق برخی مناطق شهری ارومیه به علت وزش تندباد، قطع شده بود که بخش مهمی از آنها وصل شده و بخش‌های دیگر به ترتیب در حال وصل شدن است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص فوت دو کارگر ساختمانی گفت: بر اثر تندباد و افتادن از بلندی، ۲ کارگر ساختمانی در ارومیه جان خود را از دست دادند.

باقر بهرامی با بیان اینکه بر اثر این حادثه یکی از کارگران در دم جان خود را از دست داده بود، اضافه کرد: کارگر دیگر نیز با مداخلات پزشکی و با هدف احیا، توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شد که البته این فرد نیز جان خود را از دست داد.

در حال حاضر وزش تندباد متوقف شده و مأموران شهرداری در حال پاکسازی معابر از سطح شهر هستند.

طی هفته‌های اخیر، چندین بار تندباد در شهر ارومیه و بسیاری از شهرهای آذربایجان غربی به ویژه منطقه جنوب استان موجب آلودگی شدید هوا و همچنین خسارت به سازه‌ها و تأسیسات شهری شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت شهرداری شهر ارومیه آذربایجان غربی اخبار حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کارگر ساختمانی وزش تندباد بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه افزود: به علت شکستگی خط ۶۰۰ آزبست برگشتی از مخزن عباس آباد، آب مناطق نه‌پله، حکیم نظامی، حافظ۱و۲، ارم، مفتح، عمار، بیمارستان امام خمینی(ره)،  فلکه کسری، باهنر، فلکه مدرس، شکارچی و جاده انهر، تا ساعت ۱۵ قطع یا با افت فشار  همراه خواهد بود.

سعید پاشازاده افزود: تا زمان ترمیم و رفع شکستگی خط انتقال آب، تانکرهای آبرسانی برای خدمات رسانی به همشهریان محترم در این مناطق مستقر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • تندباد و بارش شدید باران در شهرهای جنوبی استان ایلام
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • اعلام هشدار نارنجی برای وقوع تندباد و بارندگی در خوزستان
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه