Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دور پلی آف صعود فوتبال لیگای دو اسپانیا موسوم به سگوندا دیویزیون، دیشب ادامه یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از گلز، در جدول لیگای دو اسپانیا در پایان 42 هفته رقابت، تیم‌های آلمریا و وایادولید با 81 امتیاز اول و دوم شدند و مستقیما به دسته اول لیگا صعود کردند. تیم‌های ایبار با 80، لاس پالماس با 70، تنه ریف با 69 و جیرونا با 68 امتیاز سوم تا ششم شدند و در پلی آف صعود شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتیجه ادامه نیمه نهایی پلی آف به این شرح است:
مرحله برگشت:
ایبار 0 - 2 جیرونا مجموع دو دیدار: 1 - 2 به سود جیرونا
پیش از این تیم تنه ریف به فینال پلی آف صعود کرده است.
در این فصل تیم پونفرادینا که امیر عابدزاده سنگربان ملی پوش ایرانی را در اختیار داشت با 63 امتیاز در رده‌ای بهتر از هشتمی قرار نگرفت و از صعود باز ماند.
در پایین جدول تیم‌های آموربیه تا با 43، رئال سوسیداد ب با 40، فوئن لابرادا با 33 و آلکورکون با 26 امتیاز در رده‌های 19 تا 22 قرار دارند و به دسته سوم سقوط کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پلی آف پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که از قبل مشخص بود، ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران و حال حاضر صربستان، از فصل آینده به دنیای مربیگری در بخش باشگاهی باز خواهد گشت و هدایت تیم چستخووا را بر عهده خواهد گرفت.

چستخووا در این فصل از پلاس لیگای لهستان به هر قیمتی که شد خود را در لیگ برتر حفظ کرد و حالا با سرمربی نام آشنای خود در فصل آینده به دنبال حداقل صعود به پلی‌آف خواهد بود.

لوکاس ژیگادلو پاسور سابق تیم ملی لهستان و باشگاه بانک سرمایه تهران، مدیر ورزشی این تیم است و احتمالا چند روز دیگر میلاد عبادی پور هم بازی سابق خود را هم به این تیم بیاورد. پلاس لیگای لهستان از فصل آینده دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد که لیگ این کشور را جذاب تر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • فیلم| شادی ملی‌پوشان فوتسال بعد از صعود به فینال
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت