Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اجتماع بزرگ و پرشور دهه هشتادی ها و نودی های استان بوشهر با اجرای سرود سلام فرمانده با حضور ابوذر روحی مداح و خواننده این سرود در زیر آفتاب گرم در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس برگزارشد و شرکت کنندگان صحنه های بی‌نظیری از عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم با شکوه زن و مرد، پیرو جوان، کودک و خردسال درکنار هم سرود سلام فرمانده را همخوانی کردند تا ثابت کنند انقلابی که به برکت اتحاد و همدلی مردم در سایه‌ رهبری های بنیانگذار انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و با رهبری رهبر معظم انقلاب ادامه یافته با پشتوانه مردم و مسئولان قله‌های پیشرفت را طی می‌کند.

کودکان و نوجوانان بوشهری  با در دست گرفتن پرچم سه رنگ جمهوری  اسلامی، با شور و حرارت این سرود حماسی را خواندند تا ثابت کنند ملت ایران پشتیبان انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است هستند و مشکلات آنها را ناامید نخواهد کرد.

سلام فرمانده، صدای نسلی است که می‌خواهند یاور امام زمان خود باشند.

اجتماع بزرگ سرود سلام فرمانده در شهر بوشهر به صورت زنده از شبکه استانی بوشهر پخش شد.

اولین بار سرود سلام فرمانده با نوای ابوذر روحی با حضور و همخوانی ٣١٣ دهه نودی سرودی با مضامین ساده و دلنشین در مسجد مقدس جمکران اجرا و در شبکه‌های اجتماعی سپس در رسانه ملی پخش شد و مورد استقبال کودکان، جوانان و نوجوانان و مردم قرار گرفت.

ابوذر روحی خواننده این سرود اهل شهرستان لنگرود استان گیلان است.

برچسب‌ها سلام فرمانده بوشهر رئیسعلی دلواری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلام فرمانده بوشهر رئیسعلی دلواری سلام فرمانده بوشهر رئیسعلی دلواری سرود سلام فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا ۹ اردیبهشت برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این ۲ استان سفر می‌کند.

سمیعی در این سفر که با همراهی مسؤول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی انجام می شود، ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر ۲ روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6090001 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • استقبال شاعر «سلام فرمانده» از غزل رهبر انقلاب
  • شاعر سلام فرمانده به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت