Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران سیدکاظم حسینی‌کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در نشست قرارگاه  عملیاتی گذر از اوج بار ۱۴۰۱ اظهار کرد: در راستای مدیریت پیک بار تابستان ۱۴۰۱، در راستای مصوبات هیأت وزیران و سیاست‌های ابلاغی وزارت نیرو و شرکت توانیر در حوزه مدیریت مصرف برق،  برنامه‌های این شرکت در ۳۳ سرفصل تدوین و ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیگیری مدیریت مصرف برق در ادارات، بانک‌ها، صنایع، کشاورزی، خانگی ، مرغداری، مجتمع‌های تجاری، پلاژهای ساحلی، تابلوهای تبلیغاتی ، رمز ارزها، تغییر ساعات کاری ادارات، پیاده‌سازی بستر IOT،استفاده از ظرفیت نیروگاه‌های تولید پراکنده، اقدامات فرهنگ‌سازی اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی  عمومی مردم،پیگیری و هماهنگی با صدا و سیما جهت پخش برنامه‌های مدیریت مصرف از شبکه استانی، انعقاد تفاهم نامه با نیروهای مسلح، شناسایی و پیگیری مشترکان پرمصرف، جلب مشارکت مشترکین صنعتی با دیماند بالاتر از ۵۰۰ کیلووات خارج از شهرک‌های صنعتی،به کارگیری مولدهای دیزلی خود تامین ، پیگیری انشعابات مربوط به چاه‌های کشاورزی، پیگیری استفاده از پتانسیل جایگاه‌های CNG و....  را از جمله برنامه‌های شرکت در گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اضافه کرد: شرکت توزیع برق مازندران حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار دارد که از این تعداد ۷۵ درصد ان خانگی، ۶ درصد کشاورزی و کمتر از یک درصد را مشترکان صنعتی تشکیل می‌دهند.

حسینی به برنامه‌ریزی شرکت درباره مدیریت مصرف در بخش صنعتی اشاره کرد و ادامه داد: تعداد مشترکان شهرک‌های صنعتی استان یک‌هزار و ۵۹۲ مشترک با ۱۳۳ مگاوات مصرف ، مشترکان خارج از شهرک صنعتی با قدرت بالاتر از ۵۰۰ کیلووات ۱۱۰ مشترک با ۵۳ مگاوات مصرف ، مشترکین صنعتی خارج از شهرک ۲هزار و ۱۶۵ مشترک با ۲۲ مگاوات مصرف است که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد برای هر روز مشترکان صنعتی مدیریت مصرف برق  را براساس تفاهم‌نامه‌های منعقده داشته باشند. 

وی یادآور شد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با شرکت آبفای مازندران بسته شد مقرر شد ۱۵۰ دیزل ژنراتور در ساعات پیک وارد مدار شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران درارتباط با بخش کشاورزی، تصریح کرد: با توجه به مشوق.های تعریف شده و برنامه‌های تدوین شده، مشترکان می‌توانند در صورت استفاده نکردن از برق چاه‌های کشاورزی به مدت ۵ساعت در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۸ (که در تفاهم نامه همکاری درج می شود )و انتقال زمان ابیاری به ساعات دیگر ، از برق رایگان در ۱۹ ساعت باقیمانده شبانه روز استفاده کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: تمام تلاش همکاران ما در بخشکهای مختلف بر این است که هیچ خاموشی به بخش خانگی و تجاری اعمال نشود و این امر مستلزم این است که مشترکان مدیریت مصرف برق را در ایام گرم سال به‌ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳ رعایت کنند.

* آغاز پایش مصرف انرژی  ادارات از ۱۶ خرداد

کیوان فرح‌زاد مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران نیز در ادامه اظهار کرد: با توجه به جلسات و هماهنگی‌های به عمل آمده با فرمانداران و نصب کنتورهای هوشمند ادارات از امروز دوشنبه ۱۶ خرداد مصرف انرژی ادارات مورد پایش قرار می‌گیرد و ودر صورت رعایت نکردن الگوی مصرف اخطاریه لازم صادر و رونوشت آن به فرمانداری  و دستگاهای ذیربط ارسال و درصورت تکرار در عدم رعایت دستورالعمل‌های صادره برق ادارات مورد نظر  پس از اطلاع به شرکت و باهماهنگی فرمانداری و سایرمراجع ذیصلاح قطع و اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وی افزود: در صورت نیاز به قطع  برق ادارات، این کار به صورتی انجام خواهد شد که خللی در کار خدمت‌رسانی  به مردم انجام نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران بیان کرد:درصورتی‌که بر ق ادارات پرمصرف قطع و به مردم اطلاع رسانی شود مردم از این اقدام حمایت و نسبت به مدیریت مصرف اقدام خواهند کرد.

فرح‌زاد در پایان گفت: تعدیل روشنایی معابر و پایش مصرف انرژی نیز مورد تأکید است  که این موضوع توسط بازرسان توانیر مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران پیک مصرف خرداد ۱۴۰۱ روزهای گرم سال تابستان ۱۴۰۱ مدیرعامل شرکت توزیع برق شرکت توزیع برق مازندران مدیریت مصرف برق تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران

استاندار مازندران در نشست با شرکت‌های دانش بنیان، گفت: لازم است همه دستگاه‌های اجرایی مازندران حمایت از دانش‌بنیان‌های پارک علم و فناوری مازندران را در دستور کار قرار دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری در جلسه با دانش‌بنیان‌های مازندران با اشاره به ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی مازندران، اظهار داشت: مازندران همواره در المپیادهای علمی رتبه اول را دارد و از سال‌های نه چندان دور 20 مدال رنگارنگ از این استان داشتیم که بسیار ارزشمند است.
 
وی بر استمرار جلسات کاربردی و موضوعی بودن جلسات تاکید کرد و گفت: ایرادی که ما داریم؛ اسیر دوران مدیریت کلاسیک شدیم و این مدیریت باید به سمت مدیریت علمی و پیشرفته سوق پیدا کند.

استاندار مازندران افزود: دانش‌بنیان‌ها پیشران اقتصاد ما در همه زمینه‌ها هستند و مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت هستند، لذا حمایت، و هدایت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان باید در برنامه مدیران ما باشد.

نوری ادامه داد: معیار ارزیابی مدیران کل استان در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان است و این همکاری باید به صورت عملی و با بازخورد بالایی صورت بگیرد.

وی همچنین گسترش در بخش دانش‌بنیانی را با پیوست کیفیت مهم دانست و گفت: سرعت نباید ما را از کیفیت و هدف اصلی دور کند، ایجاد مراکز و شرکت‌ها باید مد نظر قرار گیرد و رعایت  تعادل بین آنها اهمیت دارد.

استاندار مازندران نخبگان  و استعدادهای دانش بنیان را جزوی از زنجیره توسعه برشمرد و افزود: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری در دستگاه‌های اجرایی به شدت ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران