Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابیو کاناوارو معتقد است تیم های سری آ کار سختی برای رسیدن به سطح تیم های لالیگا و لیگ برتر انگلیس دارند.

فابیو کاناوارو، اسطوره فوتبال ایتالیا باور دارد انتقال ایوان پریشیچ به تاتنهام نشانه خوبی برای سری آ نیست و امیدوار است پوگبای حقیقی را در یوونتوس ببیند.

طرفداری | فابیو کاناوارو در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت در مورد مسائل مختلفی از جمله آینده خود در حرفه سرمربیگری، ایوان پریشیج، پل پوگبا، کالیدو کولیبالی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صحبت کرد. این سرمربی ایتالیایی در انتظار پیشنهادی از سوی یک باشگاه اروپایی است تا حرفه مربیگری خود را ادامه دهد. فابیو کاناوارو در این مصاحبه گفت:

می خواهم به زمین بازی برگردم اما عجله ای ندارم. با چندین باشگاه از انگلیس و اسپانیا صحبت کرده ام اما باید در مورد تصمیمم کاملاً متقاعد شوم. مسئله پول نیست اما باید جاه طلبی لازم برای رسیدن به اهداف مشخصی را حس کنم. برای تیم های سری آ پر کردن اختلاف و فاصله با تیم های لالیگا و لیگ برتر انگلیس کار پیچیده ای است. انتقال پریشیچ به لیگ برتر انگلیس نشانه خوبی نیست.

انتقال احتمالی پوگبا به یوونتوس؟

امیدوارم دوباره در یوونتوس پوگبای حقیقی را ببینیم، همان پوگبای دوره اول حضورش در یوونتوس. او باید انگیزه های درست را پیدا کند چون هافبکی که در چند فصل اخیر دیده ایم، برای یوونتوس یا فرانسه مفید و کارآمد نیست.

آینده کالیدو کولیبالی؟

کولیبالی مدافع قدرتمندی است و بازیکنان زیادی مانند او وجود ندارند. در عین حال، درک می کنم که برقراری تعادل در حساب و کتاب ها سخت است. گاهی یکی می خواهد پول ذخیره کند اما در بعضی مواقع، ریسک به معنای هزینه کردن است.

اخبار داغ 

تعجب اماراتی‌ها از تاثیر مجازی مجیدی در باشگاه اتحاد کلبا استوری سردار آزمون و کری خوانی برای بیرانوند: خسته از گلزنی به بیرو! / فیلم دلداری دادن متئو لاهوز به الکساندر زینچنکو پس از ناکامی اوکراین در رسیدن به جام جهانی / عکس کریستیانو رونالدو گل دوم خود مقابل سوئیس را به مادرش تقدیم کرد/عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فابیو کاناوارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌ها و علائم بیماری کبد

آفتاب‌‌نیوز :

پیشگیری و درمان بیماری‌های کبد مستلزم شناخت علائم آن است.

نشانه‌ها و علائم بیماری کبد شامل موارد زیر هستند:

پوست و چشم‌هایی که مایل به زرد هستند (یرقان)

درد و تورم

ورم پا و مچ پا

خارش پوست

رنگ تیره ادرار

مدفوع کم رنگ یا خونی - مدفوع رنگی

خستگی مزمن

تهوع یا استفراغ

فقدان اشتها

فوری کبود شدن

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • نشانه‌ها و علائم بیماری کبد
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰