Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ آزادگان فردا با برگزاری بازی های هفته پایانی به اتمام می رسد و ملوان و مس به صورت رسمی وارد لیگ برتر می شوند اما در میان جا مانده ها، خیبر حق دارد افسوس روزهای رفته را بخورد...

خیبر خرم آباد در حالی از راهیابی به لیگ برتر باز ماند که این تیم از 5 بازی اخیر خود صاحب 13 امتیاز شده و اگر جدول جداگانه ای برای این 5 هفته در نظر بگیریم صدرنشین است!

به گزارش طرفداری، لیگ آزادگان فردا سه شنبه با برگزاری 9 بازی به پایان می رسد و تیم های ملوان بندرانزلی و مس کرمان که پیشاپیش صعود خود را قطعی کرده اند، در هفته پایانی به ترتیب به مصاف ویستا توربین و خیبر خرم آباد می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیبر خرم آباد تیم چهارم جدول که پایین تر از ملوان و مس کرمان و حتی آرمان گهر سیرجان تیم سوم جدول و یکی از مدعیان جدی لیگ یک، در جای چهارم ایستاده، در حالی شانس صعود به لیگ برتر را از دست داد که اگر فراز کمالوند و کادرفنی اش زودتر به این تیم ملحق می شدند شاید الان خیبر در هفته آخر جشن صعود به لیگ برتر را می گرفت.

فراز کمالوند و همکارانش از وقتی به خیبر پیوستند این تیم از 13 بازی 26 امتیاز به دست آورد و میانگین 2 امتیاز در ازای هر بازی اگر از ابتدا وجود داشت همین فردا، خیبر خرم آباد با غلبه بر مس کرمان جشن صعود به لیگ برتر را در لرستان برپا می کرد.

نکته جالب اینجاست که خیبر طی 5 هفته اخیر، 4 پیروزی و یک مساوی به دست آورده و اگر جدول مجزایی برای این 5 هفته در نظر گرفته شود، تیم صدرنشین لیگ آزادگان است.

فراز کمالوند و حمید عبداللهی در کادرفنی خیبر خرم آباد دیر به این تیم ملحق شدند اما خیبر برای فصل بعد می تواند با این کادرفنی یک مدعی جدی باشد. این تیم با توجه به حمایت های مسعود عبدی، مالک خیبر و پشتیبانی مردم فوتبالدوست لرستان، می خواهد قطب تازه فوتبال ایران باشد. نتایجی که فراز کمالوند در هفته های پایانی لیگ آزادگان گرفت، نشان می دهد خیبر از همین حالا در فصل آینده مدعی جدی صعود به لیگ برتر است و اتفاقا هر چه تعداد این باشگاه های خصوصی و مردمی در لیگ برتر بیشتر شود، به نفع فوتبال ماست. خیبر درست مثل نساجی، مثل ملوان و مثل تیم های ریشه دار از این دست، پایگاه مردمی دارد و حضور یک مالک جوان که با تجربه موفق مدیریت اقتصادی به فوتبال آمده و همراهی یک کادرفنی باتجربه و در عین حال جوان و باانگیزه اگر با حمایت پرشور مردم همراه شود، خیبر را هم به زودی در لیگ برتر می بینیم تا دوره دوری لرستان از کانون اصلی فوتبال ایران به پایان برسد.

البته در همین فصل هم اگر اشتباهات داوری و امتیازهای سوخته خیبر نبود، این تیم همین حالا هم برای صعود می جنگید ولی گذشته دیگر پشت سر خرم آباد است و نگاه خیبر باید به آینده باشد.

بازی با مس برای خیبر اهمیت فراوانی دارد. این تیم که همین چند هفته قبل در انزلی ملوان را متوقف کرد و انصافا با وجود میزبانی ملوان، بازی بهتری به نمایش گذاشت، می خواهد مقابل دیگر تیم صعود کرده به لیگ برتر هم موفق باشد تا ثابت کند حقش صعود به لیگ برتر بوده است.

این جدول نمادین 5 هفته اخیز لیگ آزادگان است؛ خیبر با 4 برد و یک مساوی در صدر است...

بیشتر بخوانید:

معرفی قهرمان و سومین تیم سقوط کرده؛ جدال نفسگیر 4 تیم در انتهای جدول لیگ یک

اخبار داغ 

تعجب اماراتی‌ها از تاثیر مجازی مجیدی در باشگاه اتحاد کلبا استوری سردار آزمون و کری خوانی برای بیرانوند: خسته از گلزنی به بیرو! / فیلم دلداری دادن متئو لاهوز به الکساندر زینچنکو پس از ناکامی اوکراین در رسیدن به جام جهانی / عکس کریستیانو رونالدو گل دوم خود مقابل سوئیس را به مادرش تقدیم کرد/عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صعود به لیگ برتر خیبر خرم آباد فراز کمالوند لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!

به گزارش "ورزش سه" حسین ابرقویی‌نژاد، مدافع باتجربه تیم خیبر خرم‌آباد که در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می‌رود، در دیدار تیمش با دریا بابل در دقایق پایانی نیمه اول روی ارسال بازیکن حریف، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تیمش با باخت یک بر صفر نیمه اول به رختکن رفت.
در نیمه دوم در حالی که فشار بی‌اندازه‌ای روی شاگردان مهاجری وجود داشت آن‌ها با نتیجه ۲ بر ۲ بازی را دنبال می‌کردند ابرقویی‌نژاد تا محوطه جریمه حریف پیش آمد و با یک جاگیری مناسب گل سوم تیمش را به ثمر رساند و شاگردان مهاجری را از شمالی‌ها پیش انداخت. گرچه این گل کمتر از ۲ دقیقه دوام آورد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد، اما گل دقایق پایانی خیبر این تیم را برنده از زمین مسابقه بیرون فرستاد.

به این ترتیب ابرقویی‌نژاد که مهره قابل اعتماد مهاجری در خط دفاعی خیبر به حساب می‌آید در این بازی ۲ گل را به نام خودش ثبت کرد؛ یکی به دروازه خودی، یکی به دروازه حریف!
خیبر خرم‌آباد با این برد سختی که به دست آورد همچنان رکورد صد در صدی برد در بازی‌های خانگی را به نام خود ثبت کرد و با ۷ امتیاز اخلاف نسبت به تیم دوم، در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ آزادگان حضور دارد.

دیگر خبرها

  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد