Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@07:35:47 GMT

ساعات کار ادارات در استان سمنان تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۸۴۸۸

ساعات کار ادارات در استان سمنان تغییر کرد

گروه استان‌ها ـ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در بخشنامه‌ای ساعات جدید کاری دستگاه‌های اجرایی استان در تابستان ۱۴۰۱ را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، فاطمه منصوری در بخشنامه‌ای ضمن اعلام تغییر ساعات ادارات استان سمنان به‌واسطه کاهش مصرف انرژی اظهار داشت: ساعت‌ جدید کاری دستگاه‌های اجرایی استان فردا هفدهم خردادماه از ساعت 6:30 تا ساعت 13 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس تصویب‌نامه هیئت‌وزیران و دستور استاندار با توجه به‌ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ساعات کاری تمام دستگاه‌های اجرایی، نهادها و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات عمومی، غیردولتی و شهرداری‌های استان از هفدهم خرداد امسال تا سی و یکم مرداد تغییر کرد.

در ادامه این بخشنامه آمده است: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:30 دقیقه تا ساعت 13 و روز کاری پنجشنبه از ساعت 6:30 دقیقه تا 12 تعیین می‌شود.

همچنین در این بخشنامه آمده است: ساعات کار مراکز درمانی و سایر مراکز خدمات رسان که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه‌روزی به مردم هستند از این قاعده مستثنی است.

تغییر ساعت کاری اداره‌های استان مرکزی به هفته آینده موکول شدساعت کاری ادارات در البرز تغییر می‌کندساعت کاری ادارات استان خراسان جنوبی تغییر کرد

معاون استاندار سمنان همچنین بیان کرد: رعایت بخشنامه فوق‌الذکر مورد تأکید بوده و مقتضی است ضمن صرفه‌جویی در طول روز، در ساعات پایانی وقت اداری کلیه تأسیسات سرمایشی از مدار خارج گردد.

انتهای پیام/363/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی ساعت کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی

‌مهدی مهرور در گفت وگو با خبرنگار مهر از آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی خبر داد و بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز عنوان کرد: به منظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و انجام اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

وی مطرح کرد: به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی یا هرگونه حادثه احتمالی، بر مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی و شرکت‌های خدماتی در حالت آماده باش باشند.

مهرور گفت: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه‌های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند و تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک‌های اولیه، برف پاک کن و وسایل ارتباطی را به همراه داشته باشند.

کد خبر 6097254

دیگر خبرها

  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • استقبال وزیر آموزش و پرورش از طرح ابتکاری سند مراسم آغازین مدارس استان سمنان