Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@03:55:01 GMT

انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۸۴۹۸

انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سردار کیومرث عزیزی با اشاره به شناسایی باند شرکت هرمی اظهار داشت: مأموران کلانتری 14 فاز 11 پردیس با دریافت اطلاعاتی و مراجعه حضوری فردی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی در فاز 11 پردیس که در زمینه بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز فعالیت می‌کردند با بررسی‌های اولیه موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران محل دقیق فعالیت شرکت هرمی را در فاز 11 شهر پردیس شناسایی و پس از تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضایی وارد مخفیگاه شده و 12 نفر از اعضای باند شرکت هرمی را دستگیر و جهت بررسی و تحقیقات به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران یادآور شد: مأموران پلیس در بازرسی از محل موفق به کشف پک های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باندهای شرکت های هرمی شدند.

سردار عزیزی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی جرم خود را قبول داشته ومتهمان برای عضوگیری و اعتمادسازی اعضا،کار خود را قانونی جلوه می‌دادند، که با هوشیاری پلیس شناسایی و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کلاهبرداری شرکت های هرمی تهران شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان