Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: به محض اعلام تجاوز اسرائیل به آبها و نفت ما در دریای مدیترانه، حاضریم نقش خود را در فشار و بازدارندگی در برابر اسرائیل، ایفا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما [درباره مذاکرات ترسیم مرزها] مهلتی برای حکومت تعیین نمی‌کنیم؛ زیرا در چنین تصمیمهایی، زیر چتر آن قرار داریم، ولی آن را به تسریع [در نتیجه آن] تشویق می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسم خطاب به دولت بیروت گفت: در مسأله ترسیم مرزهای دریایی، اگر بن‌بستی در مذاکرات وجود دارد، باید اعلام کنند که مذکرات به بن بست قرار دارد و به پایان رسیده است».

سخنان مقام ارشد جنبش حزب‌الله درحالی بیان می‌شود که رسانه‌های لبنانی روز یکشنبه گزارش دادند که یک کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی برای حفاری در میدان «کاریش» وارد این میدان گازی شده است.

این میدان گازی در منطقه مورد مناقشه رژیم صهیونیستی با لبنان قرار دارد.

حزب الله بارها به رژیم صهیونیستی هشدار داده است که نباید رژیم صهیونیستی بصورت یکجانبه، گاز طبیعی را از این منطقه استخراج کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شیخ نعیم قاسم حزب الله رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی برای نخستین بار از موشک‌های الماس استفاده کرده است.

حزب الله لبنان اعلام کرده که روز گذشته در حمله به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی و همچنین هدف قرار دادن تجمع گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک المناره از این نوع موشک‌ها استفاده کرده است.

حزب الله لبنان در همین رابطه تصاویر ویدئویی جدیدی نیز منتشر کرده است که بیانگر آغاز استفاده از از موشک‌های نوع الماس در نبرد کنونی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است.

بنابراین گزارش، موشک‌های الماس از موشک‌های هدایت شونده محسوب می‌شوند که می‌توانند با عبور از سامانه‌های دفاعی ارتش رژیم صهیونیستی، نقاط ضعف آنها را مورد اصابت قرار دهند.

کد خبر 6091136 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل