Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه یدیعوت احارانوت در گزارشی در این رابطه نوشت: اسرائیل بیش از هر زمان دیگری از اقدام انتقامجویانه ایران نگران است.

یدیعوت احارانوت در ادامه با اشاره به جنگ خاکستری ایران و اسرائیل تاکید کرد، این جنگ در برهه پیش رو در سایه تهدیدهای ایران به انتقام خون [شهید] حسن صیاد خدائی افزایش خواهد یافت.

این رسانه با گفتگو با شماری از تحلیلگران و کارشناسان امر تلاش کرد تا این دور از تقابل را از منظر تل آویو مورد تحلیل و تفسیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه سراسری رژیم صهیونیستی کان در گزارشی به نقل از مسئولین امنیتی  این رژیم خبر داد، نهادهای امنیتی  نگران آن هستند که افزایش گزارش ها در رابطه با ترو دانشمندان و افسران ایرانی تمایل ایران  را برای انجام اقدام انتقام جویانه علیه اسرائیل افزایش بدهد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در ادامه سناریو سازی های خود ادعا کرد، یک اقدام ضد اسرائیلی در تایلند کشف و خنثی شده است.

به زعم این رسانه عبری زبان، اقدام مذکور در  چارچوب واکنش به سلسله ترورهای صورت گرفته در ایران که اسرائیل متهم اجرای آن است، در حال انجام بود.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی با پخش گزارشی اعتراف کرد، از بیم اقدام انتقام جویانه ایران، همچنان به اسرائیلی ها نسبت به سفر به ترکیه هشدار داده می شود زیرا اسرائیل به خوبی دریافته است که ایران مصمم به اقدام انتقام جویانه است./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: رسانه عبری اقدام انتقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی رسانه‌های اسرائیلی ازجمله جروزالم پست وبرخی از رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال درخبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست توسط اسرائیل کشته شده است و او نیروی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

بنابر گزارش تسنیم، پیگیری خبرنگار ما از منابع مطلع حاکی است که این اخبار صرفاً یک دستاوردسازی خیالی برای رژیم تروریستی اسرائیل است و فردی به‌نام رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ندارد.

رامین یکتاپرست یک فرد دوتابعیتی است که سابقه چندان مثبتی هم ندارد؛ همچنین برخی اطلاعات حاکی است که او در یک درگیری شخصی کشته شده است.

رسانه‌های اسرائیلی و به‌ویژه فارسی‌زبان‌هایی مانند ایران اینترنشنال، پس از شکست این رژیم در عملیات تنبیهی وعده صادق، در چند نوبت سعی کرده‌اند دستاوردهای خیالی برای آنها بسازند.

خود رسانه‌های آلمانی هم پیشتر نوشته بودند که طبق ادعای پلیس آلمان یکتاپرست در سال‌های 2009 و 2010 یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب‌های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902066

دیگر خبرها

  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره
  • رسانه عبری زبان: همه دست آوردهایمان بر باد رفته است
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • بلومبرگ: ترکیه روابط تجاری خود با اسرائیل را تعلیق کرد
  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • رسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کرد
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد / رسانه های اسرائیل مدعی ترور او شدند (+عکس)