Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- اگر بخواهیم فقط 3 تیونر برجسته در جهان را نام ببریم قطعا یکی از گزینه ها به منصوری اختصاص دارد. منصوری شرکت خودروسازی لوکس آلمانی-سوئیسی مستقر در آلمان است، که در زمینه تیونینگ و سفارشی سازی خودرو فعالیت می کند. شرکت منصوری در سال 1989 توسط یک مهاجر ایرانی‌تبار، بنام کوروش منصوری تأسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری در سال 2001 نخستین کارخانه تولیدی خود را، راه‌اندازی کرد تا اقدام به تولید قطعات و تجهیزات مورد نیاز تیونینگ خودروهای سفارشی کند. این شرکت هم‌اکنون دارای 2 کارخانه در کشورهای آلمان و سوئیس است و دفاتر بین‌المللی آن در شهرهای اوساکا، سئول، لس آنجلس، ابوظبی و سنگاپور فعال هستند. برخی از شرکت‌هایی که منصوری تاکنون با آن‌ها مشارکت داشته، عبارتند از: استون مارتین، لامبورگینی، مرسدس بنز، فراری، آئودی، رنجرور، پورشه، مازراتی، رولز-رویس موتور کارز و بنتلی.

در گروه خودروی عصر ایران نیز آرشیو جذابی از پروژه های منصوری وجود دارد که منتخبی از آنها را مشاهده می کنید:

جنگنده ایتالیایی رقبای خود را در خیابان حذف می کند!/ اف8 اسپایدر منصوری چه ویژگی هایی دارد؟ (+عکس و فیلم) ترکیب استالونه و منصوری؛ زیباتر، قویتر و کمیاب! (+عکس) فراری 812 استالونه؛ ویرایش منصوری از هیولای خیابانی ایتالیایی! (+عکس) رولز-رویس گوست نسخه منصوری؛ از پرتغال ماندارین تا 1020 نیوتن متر گشتاور! (+عکس) بنتایگا منصوری؛ سطح بالاتری از یک کراس اوور اشرافی! (+عکس) منصوری و داغ ترین شاسی بلند آئودی/ لباسی از فیبرکربن و یک نسخه آتشین برای پیشرانه (+عکس) تیونینگ منصوری برای مرسدس- آ ام گ جی63 مدل 2021/ پیشرانه 850 اسب بخاری و تولید محدود به 10 دستگاه (+عکس) منصوری و معرفی فورد 2.17 میلیون دلاری/ حس لوکس یک سوپراسپرت با 354 کیلومتر برساعت (+عکس) 10 دقیقه با آثار هنری "منصوری" مدل 2020/ ویدئوی پرطرفدار این روزها در اخبار خودرویی جهان(+فیلم) لیکوئید کربن؛ جادوی فیبرکربن در خاص ترین محصول کمپانی فورد (+فیلم و تصاویر) لوکس ترین شاسی بلند انگلیس در لباس منصوری! (+فیلم و تصاویر) منصوری کانتیننتال؛ جواهر سیاه با نگین سبز! (+تصاویر) منصوری زاپیکو؛ سفارشی سازی روی دو چرخ!(+تصاویر) سدان اشرافی فلایینگ اسپور از منصوری! (+تصاویر) مرسدس-GT S AMG با تیونینگ منصوری(+تصاویر) اوروس

منصوری در یکی از جدیدترین برنامه های خود سراغ غول ایتالیایی ها یعنی لامبورگینی اوروس رفته است. اولین چیزی که توجه مخاطب را جلب می کند؛ جزئیات فراوانی است که به در قالب کیت بدنه به خودرو اضافه شده است. از درپوش موتور فیبرکربن تا ادامه آن در جلوپنجره، سپر اصلی جلو و بخش های تخصصی تر مانند لیپ، اسپویلر و کانارد که چیزی شبیه لباس سامورایی ها را شکل داده است!

ادامه تغییرات را باید با آبشش روی قسمت بالایی گلگیرها، خط شانه و رکاب دنبال کرد. رینگ های آلومینیومی تیره با طراحی اختصاصی در اندازه 24 اینچی انتخاب شده اند که عمق رینگ در محور جلو 10 اینچ و در قسمت عقب 12 اینچ است.

اطلاعات در رابطه با پیشرانه دقیق نیست اما ظاهرا 900 اسب خروجی و 1100 نیوتن گشتاور برای آن تعریف شده است. این آمار در مقایسه با اعداد استاندارد که به ترتیب 641 اسب بخار و 850 نیوتن متر است، ارزش کار تیونر را به خوبی نمایش می دهد. جالب آنکه رویکرد منصوری در رابطه با این پروژه حتی از اوروس قبلی این کمپانی که 820 اسب بخار خروجی داشت هم بهتر و موفق تر بوده است.

خودرو طی 2.9 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد که برای این کلاس یعنی شاسی بلند و شرایط ائروداینامیک موجود بسیار چشمگیر ارزیابی می شود. بیشینه سرعت نیز برابر با 323 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

متاسفانه فقط یک تصویر از داخل کابین توسط منصوری منتشر شده اما قطعا اینجا هم تیونر سنگ تمام گذاشته و البته این ادعا با توجه به سابقه موفق منصوری قابل طرح است.

منصوری اشاره می کند که تنها 10 دستگاه از این اوروس را تحویل مشتریان خواهد داد و بدین ترتیب با یک تولید محدود ناب سر و کار داریم.

 

تماشاخانه درس‌هایی از متروپل و پلاسکو؛/ وقتی‌ صدها متروپل در زلزله تهران فروبریزد چه بر سرمان می‌آید؛ ۳ تا ۶ روز، این اعداد را به خاطر بسپارید (فیلم) ببینید| خاطرات طنز مرحوم دعایی از مجلس: از مشروبات اقلیت تا فراکسیون مه پیکران فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران

آفتاب‌‌نیوز :

یک روزنامه در یادداشتی به انتقاد از سریال «افعی تهران» و آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در این سریال پرداخت: سحر منصوری، روانشناس بالینی و روان‌درمانگر در این باره می‌گوید: «یکی از اشتباهات این سریال در بخش اتاق درمان، آرایش غلیظ درمانگر است. ما به‌عنوان درمانگر اصلا اجازه نداریم در اتاق درمان آرایش زیاد داشته باشیم. مسئله دیگر نگاه‌های مستقیم درمانگر به مراجع است و همینطور نحوه نشستن او و مراجعش که بسیار غلط است.

از همه بدتر ارتباط غیرکاری و خارج از اتاق درمان با مراجع است. روانشناسان به همین دلیل حتی اجازه مشاوره با فامیل درجه یک خودشان را ندارند. ارتباط خارج از اتاق درمان اشتباه بسیار بدی است؛ حتی اگر جنس موافق هم باشند، نباید با هم دوست شوند و همدیگر را جایی خارج از اتاق درمان ببینند؛ چون درمان خاصیتش را از دست می‌دهد.»

منصوری می‌گوید: «فقط در مواقع ضروری و بسیار مهم است که مراجع اجازه دارد با شماره مشاورش که فقط هم تلفن کاری است، تماس بگیرد؛ یعنی در زمانی که افکار خودکشی یا دیگرکشی دارد.»

نکته دیگری که منصوری به آن اشاره می‌کند، هدیه گرفتن و هدیه دادن بین روان‌درمانگر و مراجع است: «این موضوع در سریال به‌خوبی رعایت شده بود، ولی یکباره با اظهار علاقه مراجع و پس نزدن روانشناس، همه چیز عوض شد.»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد