Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسایل اقتصادی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام خوب دولت سیزدهم است که نه‌تنها به کاهش فاصله طبقاتی منجر می‌شود، بلکه قدرت خرید جامعه را افزایش می‌دهد.

«حمید نجف» در گفت‌وگو با ایران اکونومیست اظهار داشت: افزایش حقوق بازنشستگان در سایر سطوح اتفاق افتاده است که این امر باعث می‌شود تا افراد نسبت به افزایش حقوقشان، قدرت خرید بیشتری در جامعه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در خصوص افزایش حقوق کارگران تنها در حداقل حقوق کارگران افزایش ۵۷.۴ درصدی رخ داد، ولی در خصوص بازنشستگان این امر به سایر سطوح هم تسری پیدا کرد.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: دولت به این نتیجه رسید که باید سایر سطوح هم خارج از حداقل افزایش در سایر پرداختی‌ها، پلکانی شود.

وی با بیان اینکه افزایش پلکانی به نفع جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی و در راستای عدالت است، گفت: هر بازنشسته‌ای بر اساس مستمری که دریافت می‌کرد، افزایش را شاهد است.

نجف تاکید کرد: فاصله حداقل و حداکثر حقوق با افزایش سایر سطوح اقدام خیلی خوبی است که این دولت به آن عمل کرد.

این کارشناس اقتصادی ابراز امیدواری کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به سایر بازنشستگان نیز هم تسری پیدا کند و شاهد افزایش‌ها پلکانی در حقوق بازنشستگان در این شرایط اقتصادی جامعه باشیم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سازمان تامین اجتماعی ، همسان سازی ، بازنشستگان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی همسان سازی بازنشستگان بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

تجارت نیوز نوشت: براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902228

دیگر خبرها

  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • فقر و فقدان قدرت خرید اخلاق اجتماعی را مخدوش می‌کند
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟