Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@13:45:00 GMT

اختلاف پرسپولیس با کارگزارش بالا گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۸۸۸۹

اختلاف پرسپولیس با کارگزارش بالا گرفت

باشگاه پرسپولیس طبق قرارداد سه ساله‌ای که در آذرماه سال ۱۴۰۰ و در زمان مدیریت مجید صدری با کارگزار این باشگاه امضا کرد، قرار بود برای هر فصل مبلغ حدود ۶۳۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشد؛ ادعایی که از همان روزهای اول نیز دور از ذهن به نظر می‌رسید.

قرار بود مبلغ ۳۰۰ میلیارد از مبلغ کل قرارداد ۶۳۰ میلیاردی، به حق پخش تلویزیونی ارتباط داشته باشد و در صورت تحقق حق پخش، این مبلغ نیز به سرخپوشان پرداخت می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که از ابتدا مشخص بود باید قید آن را زد و با موانع موجود در این راه، عملاً قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزارش ۳۳۰ میلیارد بود.

با وجود عدم تحقق درآمد ۳۰۰ میلیاردی از حق پخش تلویزیونی، باز هم طبق ادعای مدیران وقت باشگاه، قرارداد ۳۳۰ میلیاردی با یک کارگزار، بسیار خوب تلقی می‌شد، اما حالا با گذشت فقط چند ماه از این قرارداد اختلافات با کارگزار به اوج خود رسیده و حتی شنیده می‌شود به احتمال بسیار زیاد قرارداد پرسپولیس با کارگزار برای فصل آینده فسخ خواهد شد.

کارگزار فصل بیست‌و‌یکم باشگاه پرسپولیس طبق قرارداد برای تبلیغات محیطی و فضای تبلیغاتی این باشگاه در مجموع قرار بود ۱۱۰ میلیارد پرداخت کند. علاوه بر این، ۲۲۰ میلیارد دیگر نیز برای تبلیغات روی پیراهن و شبکه‌های اجتماعی سرخپوشان در نظر گرفته شده بود. در این بخش باشگاه  پرسپولیس پیش از عقد قرارداد با کارگزارش، تبلیغات روی پیراهن خود را به یک بانک واگذار کرده بود که این قرارداد در نیم‌فصل فسخ و تبلیغات روی پیراهن نیز به کارگزار جدید باشگاه واگذار شد. همین موضوع و اینکه تبلیغات روی پیراهن تا نیم‌فصل در اختیار کارگزار جدید نبوده باعث شد ۲۲۰ میلیارد مدنظر در قرارداد؛ نصف شود و به ۱۱۰ میلیارد کاهش پیدا کند!

این اما پایان ماجرا نبود. سرخپوشان که در دی‌ماه از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند، به دلیل عدم شرکت در این مسابقات حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیارد دیگر از درآمدشان در بحث شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات روی پیراهن را از دست دادند تا از کل قرارداد سرخپوشان با کارگزار در فصل بیست‌ویکم چیزی حدود ۱۹۰ تا ۲۰۰ میلیارد باقی بماند. مبلغی که باز هم تحقق پیدا نکرده و شنیده می‌شود مبلغ پرداختی از سوی کارگزار به باشگاه پرسپولیس، تنها چیزی حدود ۹۰ تا ۱۰۰ میلیارد بوده؛ یعنی حدود ۵۰ درصد!

صدری که در تاریخ ۱۴ آذرماه و در زمان رونمایی از قرارداد کارگزار، از دریافت ضمانت نامه بانکی حُسن انجام کار خبر داده بود، چند روز بعد و در تاریخ ۳۰ آذر در صحبت‌های خود درباره اینکه تکلیف ضمانت‌نامه بانکی چه شد گفته بود: «چرا این ضمانت را ندهند؟! اگر این شرکت می‌خواست با ما همکاری نکند، همان ابتدا ۲۰ میلیارد تومان به باشگاه پرداخت نمی‌کرد. مردم نمی‌خواهند خودشان را در دردسر بیندازند. ابتدا گفتیم اگر کسی می‌خواهد با ما قرارداد ببندد، باید همان روز ۲۰ میلیارد پرداخت کند که این اتفاق افتاد. این پول مهمتر است یا ضمانت؟ خوب است که قضاوت زودهنگامی نداشته باشیم و اگر ضمانت را ندادند، بعداً صحبت کنیم». موضوعی که حالا اهمیت آن مشخص شده و باید دید آیا ضمانت مورد اشاره صدری در نهایت گرفته شده است یا خیر.

قرار است در هفته‌های بعد جلسات نهایی برای تعیین تکلیف وضعیت کارگزار باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده برگزار شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس تبلیغات روی پیراهن باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام ستاد اقلیم و محیط زیست برای رسیدن به الگوی کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ

دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: تمام مراحل و اقدامات جهت کاهش آلایندگی نیروگاه برق حرارتی شازند اراک در قالب ایجاد کنسرسیومی از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و از طریق یک کارگزار تخصصی با مدیریت ستاد و کمیته فنی ذیل آن راهبری خواهد شد تا نهایتا به یک الگو و مدل قابل تسری به دیگر نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ کشور برسیم.

به گزارش ایسنا، سید مهدی نوربخش، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط زیست طی سخنانی در نخستین نشست هماهنگی در راستای پیگیری فراخوان کاهش آلایندگی نیروگاه برق حرارتی شازند اراک، اظهار کرد: هدف از این نشست هماهنگی، تشکیل کارگروهی از خبرگان برای رسیدن به راه حل‌هایی جهت کاهش آلودگی نیروگاه شازند است. در این راستا، می‌کوشیم تا این موضوع را در سه بخش اصلاح سوخت نیروگاهی و سولفورزدایی مازوت، اصلاح فرآیندهای داخل نیروگاه و ارتقای راندمان و بهره‌وری و نهایتا حذف آلاینده‌های خروجی و اصلاح فضای سبز پیرامونی پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: تمام مراحل و اقدامات جهت کاهش آلایندگی این نیروگاه در قالب ایجاد کنسرسیومی از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و از طریق یک کارگزار تخصصی با مدیریت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست و کمیته فنی ذیل آن راهبری خواهد شد تا نهایتا به یک الگو و مدل قابل تسری به دیگر نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ کشور برسیم.

وی ایجاد کنسرسیومی از شرکت‌های فعال در حوزه مسائل زیست محیطی را برای پیشبرد ایده کاهش آلایندگی نیروگاه شازند، ضروری دانست و دراین راستا به فراخوانی که به تازگی از سوی ستاد منتشر شده، اشاره کرد و گفت: در این فراخوان ما به دنبال ایجاد کارگزار تخصصی برای تشکیل این کنسرسیوم هستیم و تا به امروز هفت شرکت دانش‌بنیان اعلام آمادگی کرده‌اند.

نوربخش همچنین به ابزارهای حمایتی معاونت اشاره کرد و اعطای اعتبار مالیاتی، ابزارهای تنظیم‌گری و وضع قوانین و مقررات و تسهیلگری جهت اجماع سازی شرکت‌های دانش‌بنیان را از جمله این ابزارها برشمرد.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری،  وی در  پایان خاطرنشان کرد: اقدام بعدی در راستای پیگیری موضوع، تشکیل کمیته فنی و بررسی پیشنهادهای دریافتی خواهد بود. پس از انتخاب کارگزار تخصصی، تدقیق فهرست خدمات و انتظارات و تدوین نقشه راه با راهبری کمیته فنی، انجام خواهد شد که انتظار می‌رود بتوانیم تا پایان سال، بخش‌هایی از این اقدام مثبت را به مرحله اجرا درآوریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • گام ستاد اقلیم و محیط زیست برای رسیدن به الگوی کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان