Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@07:30:04 GMT

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۸۹۴۶

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

یکی از این زیرشاخه‌ها که شاید بسیاری بیشتر آن را حرفه و شغل بدانند تا هنر، عکاسی از مراسم عروسی، نامزدی و مانند این‌هاست.

موسسه جونباگ هر سال یک رقابت عکاسی برای انتخاب برترین عکس‌های مراسم و دوران نامزدی برگزار می‌کند و هزاران عکاس از سراسر دنیا برترین آثارشان را برای دیده شدن و مورد داوری قرار گرفتن به این موسسه ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هم تعدادی از برترین عکس‌های رقابت امسال را مرور می‌کنیم با این امید که مورد پسندتان واقع شود.

1. عکاس این عکسِ زیبا و رمانتیک ارلاندو سوارز است. او به عنوان عضوی از موسسه عکاسی ویریدیان در آتلانتا در ایالت جئورجیا این عکس را گرفته است. بسیاری از مخاطبان این عکس را شبیه به عکس‌های سیاه وسفیدی دانسته‌اند که بعدها رنگی شده است. پس زمینه تیره و استفاده از تکنیک‌های خاص عکاسی به خوبی حس جدایی از دنیا و یکی شدن زوج جوان را به بیننده القا می‌کند.

2. عکاس این عکس مارسلا لِین است و او این عکس سحرآمیز را در منطقه فِیربنک در ایلات آلاسکای آمریکا گرفته است. سوژه عکس یا همان عروس و داماد آینده با وجود قرار گرفتن در خط مرکزی عکس، تنها بخش کوچکی از حجم عکس را اشغال کرده‌اند و عکاس با بهره‌گیری از زیبایی‌های طبیعی مانند شفق قطبی و آسمان زیبای آلاسکا، سحرآمیز بودن لحظه پیوند مرد و زن را به یاد بیننده می‌آورد.

3. این عکس اثبات کننده این نکته است که اگر برای هر کاری سراغ فرد متخصصِ آن کار بروید، از نتیجه راضی خواهید بود. عکاس بدون در اختیار داشتن مناظر طبیعی خارق‌العاده و یا حتی لباس‌های خاص و پس زمینه عجیب و غریب، عکسی گرفته که هربار چشمتان به آن بیفتد به یاد شیرینی عشق و طعم منحصر بفردِ دوران نامزدی و آشنایی می‌اندازد. لِوانا سینتیا این عکس را در منطقه سینکرا گرفته است.

4. کریستی بوترایت از موسسه عکاسی استوری در اوکلاهاما این عکس زیبا را گرفته است. عکاس با بهره بردن از کمترین وسایل صحنه و در نهایت سادگی، یک قاب زیبا خلق کرده است.

5. این عکس محصول دوربین سیریانا سینگ و بِن لِین از موسسه عکاسی تینتد است. تیم عکاسی با وجود حضور سوژه در نیوزلند و دسترسی به برخی از شوکه کننده‌ترین مناظر طبیعی، ترجیح داده قابی خلوت انتخاب کند و تاکید عکس را روی زوج جوان بگذارد.

6. یک عکس ساده و بی آلایش که به خوبی از عهده وظیفه‌ای که باید انجام می‌داده برمیاید. به نظرم ممکن نیست چشمِ فردی به این عکس ساده بیفتد و بی‌درنگ خاطرات شیرین دوران نامزدی و آشنایی در ذهنش زنده نشود. دورانی که شاد بودن، وسایل مورد نیاز فراوانی نداشت و نگاه به فرد مورد علاقه‌تان یا حس کردن سنگینی دستش روی شانه‌هایتان تمام چیزی بود که برای شاد بودن احتیاج داشتید. عکاس عکس اینا یاسینسکا از موسسه‌ عکاسی یاسینسکاست.

7. دورانی که برای از ته دل خندیدن فقط به یک موتور وسپای ارزان قیمت احتیاج دارید و البته فردی که از ته دل دوستش داشته باشید. این عکس نه پس زمینه خاص و ویژه‌ای دارد و نه نورپردازی عجیب و غریب، حتی اگر به لباس‌های سوژه‌ها توجه کنید متوجه خواهید شد که احتمالا در خانه همه ما چنین البسه‌ای پیدا خواهد شد. با این وجود کافی است نگاهی به لبخند زوج جوان بیندازید و بی‌اختیار لبخند بزنید. عکاس کالوین سِتیاوان است و عکس در باندونگِ ندونزی گرفته شده است.


8. این بار عکاس نهایت بهره را از پس زمینه خاصِ باغِ نوگوچی در کالیفرنیای آمریکا برده است و دیگر خبری از سادگی و لبخند‌های از ته دل نیست. عروس و داماد حتی چهره‌ای جدی دارند تا در کنار منظره خاص و تصویر اسمان، شانس مشاهده یک عکس خاص را به ما بدهند.

9. عکاس این عکس آندره تِی است و عکس در منطقه هندوستان کوچک در کشور سنگاپور گرفته شده است. عکاس ایده متفاوت و مینی مالیستی برای ثبت عکس نامزدی داشته و با وجود پنهان بودن صورت سوژه‌ها، عکس از پسِ وظیفه تعریف کردن داستان یک عشق به خوبی بر میاید.

منبع: برترین‌ها 

تماشاخانه درس‌هایی از متروپل و پلاسکو؛/ وقتی‌ صدها متروپل در زلزله تهران فروبریزد چه بر سرمان می‌آید؛ ۳ تا ۶ روز، این اعداد را به خاطر بسپارید (فیلم) ببینید| خاطرات طنز مرحوم دعایی از مجلس: از مشروبات اقلیت تا فراکسیون مه پیکران فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پس زمینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسمی که ۲۰۰ راوی کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند، از ۱۰ راوی و فعال تبلیغی روحانی با اهدای تندیس عبای خاکی قدردانی شد.

این راویان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک و سیره شهدا به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام شدند و روایتگری و اجرای برنامه‌های فرهنگی را در بازدید کاروان‌های دانش آموزی و دانشجویی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج