Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:35:13 GMT

جشن قهرمانی تیم فوتبال خاتون بم در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۹۰۵۳

جشن قهرمانی تیم فوتبال خاتون بم در ایلام

تیم فوتبال بانوان خاتون بم که پیش از این، قهرمانی خود را مسجل کرده بود، در دیدار مقابل تیم پالایش گاز ایلام نیز توانست با نتیجه ۵ بر۱، این تیم را شکست دهد و با این نتیجه به استقبال جشن قهرمانی برود.

بازیکنان خاتون بعد از اتمام دیدار تیم‌شان در مقابل پالایش گاز ایلام در ورزشگاه عدالت ایلام جشن قهرمانی گرفتند و مراسم اهدای جام برگزار شد و عاطفه رمضانی کاپیتان خاتون بم، جام قهرمانی را بالای سر برد تا رسماً خاتون، صاحب هشتمین جام طی دوران حضورش در لیگ برتر فوتبال زنان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال زنان خاتون بم با قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال بانوان توانست سهمیه حضور در رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌های زنان آسیا را به‌دست آورد و شاگردان جعفری در شهریورماه باید در مقابل رقبای آسیایی خود به میدان بروند.  

پارسال برای نخستین‌بار، تیم زنان شهرداری سیرجان به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور یافت که در پایان شهرداری سیرجان در منطقه غرب آسیا در بین ۴ تیم به مقام دومی دست پیدا کرد.

نایب قهرمانی شهرداری سیرجان و سومین مقام سومی سپاهان

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان، دیدار هفته پایانی‌اش را به علت حضور نیافتن ملوان بندرانزلی برگزار نکرد تا قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان با کسب پیروزی انضباطی با ۵۷ امتیاز در چهاردهمین دوره رقابت‌ها به کار خود پایان دهد و آن‌ها بعد از خاتون بم عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

طلایی‌پوشان سپاهان اصفهان هم که همواره در تلاش برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان بوده‌اند، بازهم در طلسم‌شکنی ناکام بودند و فصل جاری لیگ برتر را با کسب ۵۳ امتیاز در رتبه سوم به پایان بردند.

بهترین گلزن تاریخ لیگ زنان و سومین کفش طلا!

زهرا قنبری ستاره ۳۰ ساله خط حمله تیم فوتبال زنان خاتون بم که در فصل جاری توانست برای ششمین‌بار همراه بمی‌ها قهرمانی لیگ برتر را به‌دست آورد، آماری استثنایی در ادوار لیگ برتر فوتبال زنان دارد و توانست رکورد فوق‌العاده خود را بهبود بخشد.

قنبری که توانسته بود ۲ کفش طلا را در ادوار لیگ برتر فوتبال زنان به‌دست بیاورد و رکورد بیشترین گل زده در یک‌فصل (فوتبال زنان و مردان) را در سال ۹۷-۱۳۹۶ به نام خود ثبت کرد، در فصل جاری موفق شد تا برای سومین‌بار خانم گل لیگ فوتبال زنان شود.

ستاره خاتون بم با ۳۹ گل زده به کار خود در چهاردهمین فصل لیگ برتر فوتبال زنان پایان داد. او در ادوار لیگ برتر فوتبال زنان موفق شده ۲۴۱ گل بزند که از این حیث در تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان رکورددار بوده و زهرا قنبری توانسته آماری استثنایی را از خود به جای بگذارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال ورزش بانوان لیگ برتر فوتبال زنان شهرداری سیرجان تیم فوتبال خاتون بم فصل جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

مصاف تراکتور – سپاهان چند هفته پیش در شرایطی برگزار شد که ساعت‌ها پیش از شروع بازی استادیوم یادگار امام پر از تماشاگر شده بود و جای سوزن انداختن نبود. این طبیعی بود به این خاطر که تراکتور در کورس قهرمانی بود، اما اکنون شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است.

جالب است بدانید تراکتور در سال جدید در لیگ برتر پیروز نشده است. شکست‌ها و تساوی‌های متوالی موجب شد، تراکتور شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهد و این اتفاق منجر به جدایی خمس از تراکتور شد.

تا این لحظه تنها ۶ هزار بلیت بازی به فروش رفته است و شاید تا زمان آغاز بازی تعداد بلیت‌های فروش رفته برای این بازی به ۱۰ هزار نفر برسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!