Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:39:59 GMT

درگیری مسلحانه در ارومیه/ عوامل تیراندازی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۹۱۳۸

درگیری مسلحانه در ارومیه/ عوامل تیراندازی دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن شیخ نژاد دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این درگیری مسلحانه اظهار کرد: در پی تیراندازی در یکی از محلات ارومیه، بنا به حساسیت موضوع، رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی پلیس، در کمترین زمان ممکن ۴ نفر از متهمان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به اینکه موضوع این درگیری بر سر اختلاف خانوادگی بوده است، تصریح کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و یک قبضه سلاح نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ شیخ نژاد با اشاره به اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه داشته و جزئیات تکمیلی متعاقباً به شهروندان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه نیز با اشاره به شناسایی تعدادی از عاملان تیر اندازی در این شهر، گفت: برخورد با این افراد؛ درس عبرتی برای قانون شکنان خواهد بود.

حسین مجیدی با اشاره به درگیری مسلحانه عصر امروز در خیابان آزادگان ارومیه، اظهار کرد: دستگاه قضائی به طور جد، پیگیر شناسایی هرچه سریع عاملان تیراندازی است.

وی با تاکید بر اینکه عاملان این تیراندازی پس از طی مراحل قانونی و قضائی به اشد مجازات خواهند رسید، ادامه داد: با کسانی که با ایجاد رعب و وحشت، امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند به هیچ عنوان مماشاتی در کار نخواهد بود و اشد مجازات در انتظارشان است.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه اضافه کرد: در حال شناسایی هویت تمامی عاملان این درگیری مسلحانه هستیم که در دستور کار ویژه دستگاه قضائی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت روانی جامعه برای ما در اولویت قرار دارد، گفت: برخورد قاطع با عاملان این حادثه، درس عبرتی برای سایر قانون شکنان خواهد بود.

در این درگیری سرنشینان ۲ خودرو با هم در این خیابان درگیر می‌شوند که سرنشینان خودروی سواری پژو با سلاح گرم به طرف مقابل یعنی سرنشین یا سرنشینان خودروی پرادو مشکی شلیک می‌کند.

کد خبر 5508083

منبع: مهر

کلیدواژه: درگیری مسلحانه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی دستگیری بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه قیام 15 خرداد امام خمینی ره ساختمان متروپل دهه کرامت خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اجتماع سلام فرمانده مراسم ارتحال امام خمینی ره تبریز ویروس کرونا درگیری مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در عملیات هماهنگ مأموران انتظامی در سازمان اطلاعات این فرماندهی دو نفر از عاملان اصلی درگیری و برهم زنندگان نظم و آرامش مردم در بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرستان اصفهان موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز و برهم زدن امنیت و آسایش شهروندان نیز شدند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی متهمان آغاز و در نهایت هویت دو نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی شدند و اقدامات میدانی برای دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی خوب مأموران در سازمان اطلاعات این فرماندهی، سرانجام هر دو متهم در یک عملیات دقیق و هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و از آنان تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد.

سردار هاشمی‌فر با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن با رفتارهای قانون گریزانه خود، آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند.

کد خبر 748763

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه