Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@16:11:09 GMT

راز قتل خانم دکتر در کلینیک زیبایی / قاتل خودکشی کرد!

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۹۱۴۹

راز قتل خانم دکتر در کلینیک زیبایی / قاتل خودکشی کرد!

ساعت ۱۵:۳۵ پنجشنبه ۱۲ خرداد، مأموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد در تماس با بازپرس میثم حسین‌پور از کشف جسد یک زن و مرد در یک کلینیک زیبایی خبر دادند.

به‌ دنبال این گزارش، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه که طبقه دوم یک کلینیک حوالی میدان ونک بود، شدند. با ورود به مطب پوست و زیبایی، جسد خونین زنی ۴۵ ساله روی زمین افتاده بود و چند قدم آن طرف‌تر جسد مرد جوانی قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی نشان می‌داد که ابتدا زن جوان که پزشک متخصص زیبایی بود، با شلیک ۳ گلوله به قتل رسیده و لحظاتی بعد، عامل جنایت که جسدش در چند قدمی جسد خانم دکتر قرار داشت، با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرده است.

بیشتر بخوانید:

    قتل خانم دکتر در کلینیک زیبایی با شلیک گلوله‌ | منشی بیچاره شاهد ماجرا بود

در تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول چند سال قبل به خاطر اختلاف خانوادگی از همسر اولش جدا شده و ۲ فرزند داشته است اما حدود یک سال قبل در میهمانی با قاتل آشنا شده و بعد از مدتی این آشنایی به ازدواج موقت ختم شده بود.

عامل جنایت به نام حمید به خانم دکتر گفته بود که مردی ثروتمند است و شغل و درآمد مناسبی دارد اما در ادامه خانم دکتر پی می‌برد که حمید به او دروغ گفته و نه‌تنها تحصیلکرده و پولدار نیست بلکه در یک صافکاری کارگر بوده و بعد از آن نیز بیکار شده و مدتی قبل از شهرستان به تهران آمده است.

زمانی که خانم دکتر متوجه شد تمام حرف‌های حمید دروغ بوده و او را فریب داده است ارتباطش را با او قطع کرد اما از همان زمان تهدیدها و مزاحمت‌های مرد جوان شروع شد.

طبق اظهارات دوستان و آشنایان، حمید چند بار نیز با قمه به مقابل مطب خانم دکتر رفته اما با حضور پلیس از محل متواری شده بود. حتی یک بار هم تهدید کرده بود که ابتدا تو را می‌کشم و بعد خودم را می‌کشم.

تا اینکه روز حادثه پس از تهیه سلاح، به مطب خانم دکتر رفت و وقتی خانم دکتر با منشی‌اش در مطب تنها بود مرد جوان وارد شده و اسلحه را از جیبش بیرون آورده و ۳ گلوله به خانم دکتر شلیک کرد و سپس با شلیک به سرش به زندگی خودش نیز پایان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، این در حالی است که در ابتدا گفته شده بود علت اقدام به قتل اختلافات مالی بوده است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: قاتل کلینیک زیبایی خودکشی قاتل قتل خانم دکتر خانم دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد. او به خاطر انتشار ویدئوهایی نامتعارف با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های خارج از عرف فرهنگی این کشور، در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است. در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیوهایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد. عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

کد خبر 847462 برچسب‌ها فرهنگ خبر مهم هنر عراق

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • (تصاویر) M۱۰ Booker؛ جدیدترین زره پوش ارتش ایالات متحده
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی
  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس