Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیکان گفت: داوری‌ها امسال بهتر بود و مشکل کمک داورها بودند و خیلی اشتباه داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا، مجتبی حسینی در گفت و گوی تلویزیونی اظهار داشت: بازی های لیگ برتر دشوار بود. همچنین امیدوارم مشکل سخت افزار و زمین زودتر حل شود. متاسفانه تیم های تهران همه مشکل زمین و ورزشگاه دارند.

وی افزود: داوری ها امسال بهتر بود و مشکل کمک داورها بودند و خیلی اشتباه داشتند و بحث وی ای آر توقعات را بالاتر برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به حق استفاده از تکنولوژی مهم است و باید برای داوران هزینه کنیم تا حرفه ای باشند. من به عنوان مربی شغل دوم ندارم و تمام زندگی ام فوتبال است و بازیکن هم همه زندگی اش فوتبال است اما داوران اینگونه نیستند و شغل های دیگر دارند.

سرمربی پیکان عنوان کرد: در کشورهای پیشرفته وقتی داور حرفه ای باشد حقوق خوب و انگیزه خوبی دارد و با  تمرکز روی کار باعث پیشرفت می شود. باید برای داوری هزینه کنیم و فوتبال ما نمی خواهد برای سخت افزار و داوری هزینه کند.

وی گفت: در این فصل زیاد کارت زرد گرفتم. هر وقت محروم بودم، نمی گذاشتند در جایگاه بشینم اما گل محمدی با وجود محرومیت در جایگاه می نشست. در این فصل در این زمینه تبعیض هایی می دیدیم.

حسینی درباره نقل و انتقالات تاکید کرد: در هر تیمی که باشیم سعی می کنیم ساختار تیم را حفظ کنیم و دو یا سه بازیکن کم بود و اعتقادی به نقل و انتقلات ندارم و وارد این بازی ها نمی شوم و سعی می کنم تیم خودمان را حفظ کنیم و بیینیم کدام بازیکن بیرون می ماند و بازیکن به‌درد بخور را جذب می کنیم نه بازیکن معروف.

وی گفت: وارد این بازی نمی شوم و خودم و تیمم را دور نگه می دارم و ۸۰ درصد تیم را حفظ می کنیم و اگر بازیکن خوبی باشد جذب می کنیم. ما بازیکن ۵۰ میلیونی داشتیم خیلی خوب بازی کرده است. پول کم دادن به بازیکن خوب نیست و هزینه زندگی خیلی بالا رفته و اکثر فوتبالیست ها قشر ضعیف هستند و به خانواده کمک می کنند. پول کم دادن به بازیکن هنر نیست و کار اشتباهی است و باید حقش را بدهیم. له کردن بازیکن کار بدی است.

وی ادامه داد: امیدوارم آنقدر مربیان خارجی را روی سر مربیان داخلی نزنند. باید شایسته سالاری داشته باشیم و داخلی و خارجی نداریم. باید هزینه کنیم و امکانات را فراهم کنیم. باید به فوتبال نگاه علمی داشته باشیم. 

سرمربی پیکان درباره وضعیت تیم ملی خاطرنشان کرد: شرایط مساعدی برای تیم ملی نیست و در مدیریت فدراسیون و تدارک تیم ملی برای بازی ها  شرایط بدی داریم و امسال جام جهانی خیلی سخت است چون مثل هر دوره اینگونه نیست که بازیکنان ۷۰ بازی کرده باشند و خسته  به جام جهانی بیایند و همه در اوج و سرحال هستند. این دوره تیم های بزرگ دنیا خیلی سرحال می آیند. در جام جهانی روسیه تیم ها خیلی خسته بودند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیکان تهران مجتبی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در شرایطی خود را آماده پنج بازی حساس باقی مانده در لیگ برتر می‌کند و در تلاش برای بقا در سطح اول فوتبال ایران است که بدشانسی بزرگی در هفته گذشته برای این تیم اتفاق افتاد و ساسان حسینی، مهاجم این تیم با آسیب دیدگی جدی مواجه شد.

ساسان حسینی که در نقل و انتقالات زمستانی به صنعت نفت آبادان اضافه شد و در دور برگشت برای این تیم به میدان می‌رفت، در تمرینات طلایی پوشان با مصدومیت شدید مواجه شد که پس از معاینات پزشکی، پارگی آشیل پای او به تایید رسید.

این مهاجم که در لیگ بیستم و سن 22 سالگی دوران درخشانی زیر نظر مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان داشت و با زدن هشت گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی، پدیده فصل لقب گرفته بود، حالا با مصدومیت شدیدی مواجه شده که مدت‌ها از میادین دور خواهد بود.

ساسان حسینی که پای خود را تحت عمل جراحی قرار داده، پیش‌بینی می‌شود تا پایان دور رفت فصل آینده لیگ برتر نتواند برای تیمش به میدان برود و از میادین دور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ ۲۰
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن