Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دو تیم در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند ولی در نهایت به نتیجه دلخواه نرسیدند. 
به گزارش آریا، فینالیست های دوره قبلی جام جهانی 2018 برگزار کننده دیداری از شب دوم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا 2022 بودند؛ فرانسه و کرواسی که هر دو در شب اول شکست خورده بودند، در ورزشگاه پولیود به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرواسی که در شب اول با سه گل مغلوب اتریش شده بود، پذیرای فرانسه ای بود که با نتیجه دو بر یک از دانمارک شکست خورده بود. این بازی از گروه اول مسابقات با سوت مارکو گیدای ایتالیایی شروع شد.
کرواسی با حرکاتی که بودیمیر در متن آنها قرار داشت، چند حمله خطرناک تا نیم ساعت نخست کار روی دروازه فرانسه ایجاد کرد اما در رسیدن به گل ناکام بود. در دقیقه 39 روی شوتی که دیابی زد و لیاکوویچ آن را مهار کرد، اولین موقعیت جدی میهمان را شاهد بودیم. 45 دقیقه نخست در نهایت بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید.
فرانسه بازی را در نیمه دوم بهتر شروع کرد و توانست در دقیقه 52 به گل برسد. آدرین ربیو روی پاس در عمق وسام بن یدر از سمت چپ وارد محوطه جریمه کرواسی شد و با شوتی دیدنی دروازه را باز کرد. کروات ها بعد از دریافت این گل دوباره چهره تهاجمی به خود گرفتند تا کار را به تساوی بکشانند.
مودریچ با یک شوت از راه دور خطرناک می رفت در دقیقه 70 دروازه فرانسه را باز کند اما مایک ماینان این شوت را به کرنر فرستاد. در شرایطی که تیم میزبان کاملا جلو کشیده بود، گریزمان می رفت روی یک اشتباه بزرگ از سوی مدافعین حریف، گل دوم را برای فرانسه بزند اما این موقعیت از دست رفت.
در دقیقه 80 بالاخره حملات میزبان نتیجه داد و این تیم با خطای جاناتان کلائوس روی کراماریچ صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ خود کراماریچ، پشت پنالتی ایستاد که خودش به کمک VAR آن را گرفته بود و آن را گل کرد. بعد از گلزنی یار تعویضی کروات ها، دیگر بازیکن تعویضی آنها هم می رفت که در دقیقه 86 گلزنی کند اما دروازه بان فرانسه شوت ولاشیچ از پشت محوطه جریمه را مهار کرد.
یک دقیقه بعد از سیو زیبای مانینان، گریزمان با فراری سریع توپ را از دروازه بان حریف که برای رفع خطر از محوطه جریمه خارج شده بود، عبور داد اما شوت او از زاویه بسته راهی در چارچوب نداشت. کرواسی در دقایق باقی مانده چند حمله بی ثمر دیگر انجام داد تا بازی دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد. با این نتیجه هر دو تیم یک امتیازی شدند تا همچنان بدون برد در رده های سوم و چهارم قرار بگیرند.
لوکا مودریچ در جریان دیدار مقابل تیم ملی فرانسه در لیگ ملت های اروپا، صد و پنجاهمین بازی ملی خود را انجام داد. هافبک با تجربه و کروات رئال مادرید در جریان تساوی 1-1 مقابل فرانسه 80 دقیقه بازی کرد و پیش از شروع بازی هم از او تجلیل شد. لوکا مودریچ در خصوص انجام 150 بازی ملی گفت: احساسی استثنایی دارم و افتخار می کنم. می خواهم از اعضای تیم ملی فرانسه هم تشکر کنم که با حرکتی زیبا شگفت زده ام کردند: دشان پیراهنی با شماره 150 به من هدیه داد!

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرواسی فرانسه لیگ ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه در فرانسه منتقدان زیادی دارد. او توانسته پی اس جی را برنده دو جام کند و هنوز شانس قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان را نیز دارد ولی شکل رفتار او در نشست های خبری و حمله صریح به حبرنگاران و کارشناسان فوتبال باعث شده دشمنان او در فرانسه زیاد شوند.

انریکه برای مثال در نشست خبری قبل از بازی با دورتموند گفته بود رسانه ها چیزی از فوتبال نمی فهمند. در پایان بازی و بعد از شکست 1-0 از حریف آلمانی، او با انتقاد تند دنیل ریولو روبه‌رو شد.

ریولو گفت: «وقتی ترکیب تیم اعلام شد، غیبت راموس برایم عجیب بود ولی انتظار داشتم او در نیمه دوم به زمین برود. آقای نابغه تصمیم گرفته بود که راموس را در ترکیب قرار ندهد و در نهایت به او یک دقیقه هم بازی نرسید. راموس همین حالا می تواند در ترکیب ابتدایی بسیاری از تیم های بزرگ قرار بگیرد.»

ریولو در ادامه گفت: «من هرگز این ایده انریکه در مورد راموس را درک نمی کنم. از نظر من او شماره 9 ایده آل پی اس جی است و امباپه هم باید در پست وینگر چپ بازی کند. می گوییم ایراد ندارد و 60 دقیقه راموس روی نیمکت باشد ولی نابغه چرا یک دقیقه هم او را به زمین نفرستاد؟ شاید من احمقم و نمی فهمم ولی دیگران چه؟ هواداران هم به این تصمیم مربی اعتراض دارند. آقای نابغه دلیل اصلی شکست پاریس بود.»

دیگر خبرها

  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد