Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، با فرارسیدن دهه کرامت، مردم منطقه بادرود چشم‌انتظار کاروان زیر سایه خورشیدند و در کنار حرم برادرش آقا علی عباس (ع) جمع شده تا از خادمان کوی یارپذیرایی کنند.

 

کاروان زیر سایه خورشید عصر دوشنبه با همراهی خادمان کانون خدمت رضوی ثامن الائمه وارد بادرود شد و یک‌راست به خیابان شهید بهشتی بادرود رفت، پدر شهید مهندس روح‌الله کفاشی که انگار دنیا را به او داده‌اند در کوچه و جلوی خانه منتظر کاروان زیر سایه خورشید بود، خادمان حرم امام رضا (ع) با استقبال حاج حسین وارد منزلش شدند و آنجا روضه‌خوان شروع به روضه‌خوانی کرد و اشک از چشمان مادر شهید جاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقصد بعدی کاروان حضور در منزل شهید احمدرضا حاجی‌زاده در شهر خالدآباد بود، مادری که سال‌ها در فراق فرزندش گریه کرده  بود، با دیدن کاروان عکس فرزندش را برداشت و به پرچم حرم علی بن موسی‌الرضا (ع) متبرک کرد.

 

حالا اذان می‌گویند، جمعیت زیادی در صحن مطهر آستان آقا علی عباس (ع) چشم‌انتظار خادمان آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) هستند، پدربزرگی از گلخانه‌اش برای استقبال گل آورده و از خادمان درخواست می‌کند برای نوه کودکش که سرطان دارد دعا کنند.

 

مرد جوانی که از بیماری رنج می‌برد با همراهی اقوامش چشم‌انتظار است تا دستانش را بر پرچم حرم گذاشته و طلب شفا کند، گوشه و کنار همه با چشمان اشک‌بار انگار گم‌کرده دارند.

 

کاروان وارد می‌شود، نقاره‌ها به صدا درمی‌آیند و نوای رضا رضا در صحن می‌پیچد، همه‌جا غلغله، خادم مداح از امام رضا (ع) می‌خواند و مردم با تبرک پرچم بهره‌مند می‌شوند، همه بادلی امیدوار آمدند که ناگهان دیدم یکی به خدام آستان قدس رضوی گفت:

دو هفته‌ای است که ظرف نباتمان خالی است

و چای می‌خورم و حسرت خراسان را

 

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاروان زیر سایه خورشید بادرود امام رضا آقاعلی عباس کاروان زیر سایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند

صبح امروز خادمان حرم امام رئوف در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان؛ حضرت امام جعفر صادق (ع)، با حضور در دسته عزاداری هیئت عالم آل محمد، به سوگ و ماتم آن امام همام پرداختند.

این مراسم با حضور جمعی از خادمان ، زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در صحن پیامبر اعظم (ص) مقابل ایوان باب الکاظم (ع) آغاز شد و عزاداران با نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی، در سوگ شهادت مظلومانه امام صادق (ع) به سوگواری پرداختند.

حزن و اندوه عزاداران در این مراسم وصف‌ناپذیر بود و اشک‌ها در چشمانشان حلقه زده بود.

آستان قدس رضوی در ایام شهادت ائمه معصومین (ع) با برگزاری برنامه‌های مختلف عزاداری، به سوگ و ماتم این خاندان معصوم می‌نشیند و عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس این بزرگواران ابراز می دارد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • همخوانی خادمان رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع)
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند
  • خادمان بابلسری چایخانه حرم رضوی
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی