Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره سالگرد حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و همچنین اقدام تروریستی در حرم مطهر امام رضا(ع) گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما باید در شناسایی و برخورد با سرشبکه‌ها و عوامل گسترش تفکر وهابی در کشور با جدیت تمام عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درست است تا زمانی که فرد تنها یک تفکر را دارد نمی‌توان او را مجازات کرد، اما دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما باید با عوامل نفوذ تفکر وهابی که با انجام اقدامات تروریستی به دنبال ایجاد ناامنی و اختلاف بین شیعه و سنی هستند، برخورد جدی داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اهل تشیع و اهل تسنن با هم برادر هستند و اقدامات تروریستی وهابیت به هیچ وجه مورد تایید هیچ یک از مذاهب اسلامی نیست و همه مذاهب اسلامی این گونه اقدامات را محکوم می‌کنند.

کوثری خاطرنشان کرد: مردم هم می‌توانند برای شناسایی این گروه‌های وهابی تروریستی کمک قابل توجهی به نیروهای امنیتی و انتظامی کنند و هر گاه که مورد مشکوکی را مشاهده می‌کنند به مراجع ذی‌ربط اطلاع دهند.

وی در پایان گفت: مردم ما همانند ابتدای انقلاب با احساس مسئولیتی که دارند برای جلوگیری از اقدامات تروریستی این گروه همکاری لازم را با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی داشته باشند؛ چراکه در سایه این تعامل و همکاری است که ما می‌توانیم امنیت و آسایش بیشتری را در جامعه خودمان شاهد باشیم.

کد خبر 681553 منبع: فارس برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، «علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با «داعش» بازداشت کردند.

وی گفت که این بازداشت‌ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

وزیر کشور ترکیه دوشنبه هفته جاری نیز اعلام کرده بود که نیروهای امنیتی کشورش چند فرد مظنون به همکاری با داعش را در شهر استانبول بازداشت کرده‌اند.

پلیس ترکیه ۱۲ فروردین نیز در یک عملیات گسترده در ۲۱ استان، ۵۱ نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرده بود.

وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر مبارزه قاطعانه کشور خود با معضل تروریسم تاکید کرد.

نیروهای امنیتی ترکیه به طور مداوم پیگرد و بازداشت عناصر و هواداران گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور را در دستور کار دارند. این گروه تروریستی بارها مسوولیت عملیات تروریستی مختلفی را در ترکیه به عهده گرفته است.

دیگر خبرها

  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان