Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا واحدنژاد در دیدار کارگزاران حج با نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: ۸۱۰ زائر در قالب ۶ کاروان زیارتی از استان همدان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

او گفت: با توجه به اعلام دیرهنگام عربستان مبنی بر پذیرش ۵۰ درصد متقاضیان حج و اعزام ۳۰ هزار نفر از ایران، به سرعت کاروان‌های زیارتی اقدام به پذیرش حجاج کردند و جلسات آموزشی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حج و زیارت استان همدان  گفت:  پرواز‌ها مستقیم از همدان و از هفته اول تیر خواهد بود و حاجیان کردستان هم از فرودگاه بین المللی شهدای همدان پرواز خواهند کرد.

واحدنژاد گفت: کسانی که امسال به سرزمین وحی اعزامی می‌شوند درسال‌های ۸۵ و ۸۶ در بانک ملی ثبت نام کرده و بایستی سال ۹۹ برای اعزام ثبت نام می‌شدند که به دلیل شیوع کرونا لغو و به مدت دوسال به تعویق افتاد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان هم در این نشست حج را بهترین فرصت برای زدودن گناهان از روح آدمی و رسیدن به عرفان معنوی بیان کرد و گفت: افرادی که توفیق زیارت خانه خدا را پیدا می‌کنند باید با انجام اعمال شایسته، خود را در زمره بهترین بندگان خدا قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با اشاره بر اهمیت حج گفت:طواف به دور خانه خدا باید افراد را به شایسته‌ترین درجه معنویت و عرفان رسانده و تحول اساسی در حاجیان ایجاد کند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج تمتع حج و زیارت استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

سیدمحمدعلی حسینی با بیان اینکه اردو‌های شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است گفت: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

وی بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ هزار و ۷۰ دانش‌آموز سیستان و بلوچستان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردو‌های آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردو‌های زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، رقابت و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان زیرپوشش این نهاد انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند