Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با هدف تسریع در روند سوخت‌رسانی به مردم و شهروندان این استان، ۱۵ جایگاه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، سعید حیدری در این باره افزود: توسعه و مکان‌یابی اصولی احداث جایگاه از اولویت‌های این منطقه در صدور مجوز تأسیس مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از همکاری مالکان و کارکنان مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در ارائه مطلوب سوخت به مردم اظهار کرد: هم‌اکنون ۴۳ جایگاه در سطح استان در حال احداث است که پیشرفت ۲۰ تا ۹۰ درصدی دارند و با پیگیری‌های انجام شده ۱۵ باب از این تعداد تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس بیان کرد: استان فارس با داشتن ۴۳۵ جایگاه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در جایگاه چهارم در کشور قرار دارد که از این تعداد ۳۰۵ جایگاه سوخت مایع (بنزین و نفت‌گاز) و ۱۳۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی است.

حیدری با بیان این موضوع که با پیوستن شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سامانه ملی مجوزهای کسب و کار کشور، صدور مجوز برای احداث جایگاه تسریع شده است، گفت: جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حوزه سوخت‌رسانی از سیاست‌های این منطقه بوده و به همین منظور با شناسایی منطقی مکان‌های موردنیاز استان برای احداث جایگاه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: جایگاه سوخت سوخت مایع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس سوخت مایع سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، حمیدرضا قانعی گفت: در زمان حاضر، ۲۷ سالن سینما در فارس فعال است و امسال هم چندین پروژه سینمایی شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اعلام کرد: سالن‌های موجود سه شهرستان کوهچنار، بوانات و خرم بید به تجهیزات سینمایی مجهز شدند و تا پایان خرداد وارد چرخه اکران‌های سینمایی می‌شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: اسفند پارسال پردیس نخل لارستان با سه سالن درجه یک به بهره‌برداری رسید و نمایش در پردیس سینمایی یاس فسا هم آغاز شد.
قانعی اضافه کرد: هر چند به صورت رسمی این ۲ پردیس سینمایی هنوز افتتاح نشده اما بهره برداری از آنها اسفند پارسال آغاز شده است تا مردم فسا و لارستان از اکران‌های نوروزی بهره‌مند شوند.
قانعی با اشاره به افتتاح ۱۷ سالن سینما در شیراز تا پایان امسال گفت: با همکاری حوزه هنری و شهرداری شیراز، پردیس سینمایی استاد تارخ تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳