Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،  نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آرامش موجود در فضای جامعه نتیجه زحمات دولت سیزدهم در مهار بیماری کرونا است.

علی بابایی کارنامی صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور را نتیجه زحمات دولت سیزدهم و کادر درمان خواند، گفت: ما در ابتدای کار در بحث مقابله با بیماری کرونا مدیریت ضعیفی داشتیم اما از زمانی که دولت سیزدهم روی کار آمد با مدیریت قوی دولت آیت‌الله رئیسی توانستیم بر مشکلات در این زمینه فائق آییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ساری در مجلس اظهار داشت: با اقداماتی که توسط دولت در بحث مهار بیماری کرونا انجام شده امروز فعالیت‌های اقتصادی و آموزشی از سر گرفته شده است.

بابایی‌ کارنامی خاطرنشان کرد: تعدادی از واحدهای اقتصادی در ایام کرونا به دلیل تعطیلی متحمل خسارت‌هایی شدند که لازم است این موضوع نیز مدنظر قرار گیرد و به آنها کمک‌های لازم رسانده شود.

وی یادآور شد: امروز از یک کشوری که در ابتدای شیوع کرونا مدیریت ضعیفی داشت به جایگاهی رسیده‌ایم که واکسن این بیماری را تولید می‌کنیم و قادر به رفع نیاز دیگر کشورها در این زمینه هستیم.


انتهای پیام/

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که عزم دولت برای حل مشکل مسکن جدی است، گفت: فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش  در مراسم افتتاح 8 هزار و 404 واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه رشد خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایجاد شده است که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد، اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز عملیات اجرایی 10 هزار و 221 واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

وی با اعلام این‌که  فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 540 هزار واحد عبور کرد، افزود: عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است. آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی 3.8 در سال 1399 به مثبت 4.8 در سال گذشته خبر می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • بیماری صنعت خودرو در کشور مدل مدیریت آن است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • جنبش‌های اخیر در دانشگاه‌های جهان نتیجه عملیات وعده صادق
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا