Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

هفته گذشته خانواده‌ای با مراجعه به پلیس خبر از ناپدید شدن پسربچه ۱۰ساله‌شان دادند. به‌ گفته آنها، پسرشان برای بازی از مجتمع مسکونی‌شان در حوالی شهرک مسکن‌ مهر گیلاوند خارج شده و دیگر به خانه بازنگشته بود. خانواده این کودک می‌گفتند پسرشان دارای معلولیت ذهنی بود و پس از ناپدید شدن وی همه جا را دنبالش گشته اما اثری از او پیدا نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اظهارات خانواده پسربچه گمشده، تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از وی آغاز شد. مأموران با حضور در محل زندگی پسربچه مسیرهایی را که احتمال می‌رفت وی از آنجا عبور کرده باشد تجسس کردند و در نهایت با بررسی دوربین‌های مداربسته به سرنخ مهمی دست یافتند. فیلم‌های ضبط شده از این حکایت داشت که کمی دورتر از محل زندگی پسربچه، پسر جوانی دست او را گرفته و با خود می‌برد.

همه شواهد از این حکایت داشت که پسربچه گمشده ربوده شده و تنها مظنون پرونده همان پسر جوانی بود که همراهش بود. دستور بازداشت این مظنون صادر شد و مأموران در جریان تحقیقات گسترده موفق شدند هویت او را شناسایی کنند.

محل زندگی پسر جوان در مجتمع کناری محل زندگی پسربچه گمشده بود و در این شرایط، وی توسط مأموران دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد. متهم اگرچه در ابتدا تلاش می‌کرد خود را بی‌گناه معرفی کند و مدعی بود که از سرنوشت پسربچه خبر ندارد اما در نهایت اعترافات هولناکی به زبان آورد که نشان از قتل پسربچه گمشده داشت.

او اعتراف کرد که روز حادثه با دیدن پسربچه به سمت او رفته و به وی خوراکی داده و او را گول زده است. پس از آن نیز دست او را گرفته و از محل سکونتش دور کرده و در نهایت به قتل رسانده است. متهم ۱۹ساله مدعی بود که پس از ارتکاب این جنایت هولناک، جسد پسربچه را مخفیانه به حوالی شهرک جیلاردنو برده و آنجا دفن کرده است.

این در حالی بود که با پیدا شدن جسد پسربچه گمشده، آثار خفگی روی گردن او مشهود بود و با اعترافات جوان جنایتکار وی بازداشت شد و به‌گفته سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران، تحقیقات برای مشخص شدن علت اصلی جنایت و انگیزه متهم از قتل پسربچه خردسال ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حادثه قتل جنایت هولناک پسربچه گمشده محل زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به‌صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی ازپیش‌طراحی‌شده مقتول را تحت‌نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعاً از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان، بیان کرد: مأموران پس هماهنگی قضائی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سردار الهی با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده و گفت متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090441

دیگر خبرها

  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان