Web Analytics Made Easy - Statcounter

عین الله احمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان بدهی مربوط به چندین سال اخیر است که برخی ادارات هیچ پرداختی نداشته و با توجه به پروژه های در دست اجرای شهر انتظار می رود نسبت به پرداخت زودتر مطالبات خود اقدام کنند تا خدمات اجرایی و عمرانی خوبی به شهروندان ارائه شود.

وی با بیان اینکه ادارات بدهی خود را در سامانه اداره کل امور اقتصادی و دارایی با عنوان بدهی شهرداری ثبت کنند خاطرنشان کرد: امسال هفت قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی منعقد شده که برای ۶۸ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با اشاره به طرح های عمرانی در شهر اضافه کرد: اکنون ۱۲ پروژه اشتغالزایی در دست اجرا است که تا هفته دولت انجام خواهد شد و برای ۷۷۱ نفر ایجاد شغل خواهد کرد.

شهردار شیروان احداث مرکز خرید هتل گردشگری، ساختمان مسکونی ۱۰ طبقه، پارکینیگ طبقاتی،پردیس سینمایی، غرفه تجاری پارک شهید صیاد شیرازی، غرفه بازار دستفروشان، احداث روز بازار، غرفه های تجار ی شیرکوه، ساماندهی پارک خطی خاتم الانبیاء، گلخانه گیاهان دارویی و سایت پروازی پاراگلایدر را از جمله طرح های در دست اجرا و مهم شهر عنوان کرد.

احمدی تصریح کرد: نیمه دوم سال گذشته با انجام بسیاری از طرح های شهری برای ۱۶۰ نفر در این شهرستان اشتغالزایی ایجاد شد.

شهر شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی ۸۵هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شیروان خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداران نسبت به جذب نیروی انسانی بر حسب قانون عمل کرده و بر اساس مقررات نیرو جذب کنند.

وی با بیان اینکه تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست، بیان کرد: چنانچه شهرداران نیروهای به کار گرفته شده خود را به ادارات دیگر بفرستند یک سال مهلت دارند برای این افراد اشتغال ایجاد کنند و آنان را به شهرداری برگردانند.

 استاندار لرستان گفت: مسائل را به صورت پایه‌ای پیگیری می‌کنم و کار را به اندازه‌ای که در کشور ظرفیت داریم، انجام می‌دهیم چرا که باید کارها بر اساس برنامه و اولویت‌ها تخصیص داده شود و کار باید منطقی اصولی و با برنامه باشد.

شفقت عنوان کرد: مسئولیت نشاط فردی و عمومی شهرها با شهرداران است و راهبرد کلان آن‌ها ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همچنین شهردار نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و شوراها مرکز فکری، مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند که باید کمبودها و نواقص را احصا و رفع کنند، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات راهبردی شهرداری‌های لرستان پیگیری خواهند شد و به دنبال این هستیم تا سهم بهتری در توزیع منابع و امکانات داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است