Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر محسن اسماعیلی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گذشته مبادی ورودی شهرها از کیفیت فضایی خاصی برخوردار و ورودی‌های شهر جزو عناصر اصلی تشکیل دهنده یک شهر به شمار می‌رفت، متأسفانه امروزه با گسترش بی رویه شهر و تعدد محورهای مواصلاتی و میادین، هویت خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه مبادی ورودی شهرها تبدیل به مکانی جهت تردد سریع خودروهای عبوری شده و اراضی مجاور این ورودی‌ها به علت نبود برنامه منسجم عمدتاً به فضایی بی هویت، کاربری‌های مزاحم و ناسازگار تبدیل شده و بی نظمی در این فضاهای مهم شهری در عمده شهرهای استان تشدید شده است.

اسماعیلی گفت: بر این اساس و در راستای هویت بخشی به فضاهای ورودی شهرها، شهرداری‌های استان باید ضمن پیرایش و ساماندهی ورودی‌ها نسبت به تعبیه المان، طراحی و ایجاد جایگاهی رسمی و دائمی با توجه به ابعاد ترافیکی، ایمنی، هویتی و غیره در ورودی اصلی هر شهر با قابلیت استقبال از میهمانان و مقامات رسمی اقدام نموده و ویژگی‌ها و توانمندی‌های مهم هر شهر شامل شخصیت‌ها آثار باستانی و فاخر تولیدات، سوغات و غیره را با روش‌های مختلف معرفی کنند.

کد خبر 5508259

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن اسماعیلی استانداری قزوین قزوین بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه قیام 15 خرداد امام خمینی ره ساختمان متروپل خطبه های نماز جمعه اجتماع سلام فرمانده آمار کرونا دهه کرامت مراسم ارتحال امام خمینی ره تبریز ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تور سریلانکا به کدام شهرها سفر می‌کنیم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سریلانکا، کشوری جزیره‌ای در جنوب آسیا، بهشتی است که با سواحل شنی سفید، جنگل‌های انبوه، کوه‌های سر به فلک کشیده و معابد باستانی، هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. اگر به دنبال سفری خاطره‌انگیز و مملو از تجربیات ناب هستید، سریلانکا مقصدی ایده‌آل برای شماست. شما می‌توانید با خرید تور سریلانکا به گوشه و کنار این مقصد زیبا سفر کرده و از محبوبترین شهرهای آن بازدید کنید.

چرا به سریلانکا سفر کنیم؟

اگر برای سفر با تور سریلانکا تردید دارید، کافی است کمی با این کشور بیشتر آشنا شوید. دلایل متعددی برای سفر به سریلانکا وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طبیعت بکر و مناظر چشم‌نواز: سریلانکا به تنوع زیستی فوق‌العاده‌ای معروف است. سواحل شنی سفید، جنگل‌های انبوه، کوه‌های سر به فلک کشیده، دشت‌های سرسبز و آبشارهای خروشان، تنها بخشی از زیبایی‌های طبیعی این کشور هستند.

تاریخ و فرهنگ غنی: سریلانکا تاریخی طولانی و پرفراز و نشیب دارد. این کشور زمانی مستعمره پرتغال، هلند و بریتانیا بوده و این موضوع در معماری، غذا و فرهنگ مردم آن به وضوح قابل مشاهده است.

مردم خونگرم و مهمان‌نواز: مردم سریلانکا به مهمان‌نوازی معروف هستند. در سفر به این کشور، با آغوش باز از شما استقبال می‌کنند. بدون شک از آشنایی با فرهنگ مردم این سرزمین لذت خواهید برد.

هزینه‌های مناسب: سفر به سریلانکا در مقایسه با سایر کشورهای توریستی در منطقه، بسیار مقرون به صرفه است. شما می‌توانید با هزینه‌های معقول، از بهترین امکانات و خدمات گردشگری این کشور بهره‌مند شوید.

شهرهای توریستی سریلانکا

اگر با تور سریلانکا به این کشور زیبا سفر می‌کنید، این امکان برای شما فراهم است که از شهرهای توریستی آن هم بازدید کنید. در ادامه، به معرفی برخی از محبوب‌ترین شهرهای توریستی سریلانکا می‌پردازیم:

کلمبو: کلمبو، پایتخت تجاری و سیاسی سریلانکا، شهری مدرن و پر جنب و جوش است. در این شهر، می‌توانید از برج‌های بلند، مراکز خرید بزرگ، رستوران‌های شیک و کافه‌های دنج لذت ببرید. علاوه بر این امکان بازدید از جاذبه‌های گردشگری کلمبو مانند پارک گال فیس گرین، پارک ویهاراماهادوی، موزه ملی کلمبو و مزارع چای سیلان هم دیدن کنید. عطر چای سیلان در این شهر شما را حیرت زده خواهد کرد.

کندی: کندی، دومین شهر بزرگ سریلانکا، به عنوان پایتخت فرهنگی و البته قطب گردشگری این کشور شناخته می‌شود. در این شهر، می‌توانید از معبد دندان بودا، یکی از مقدس‌ترین مکان‌های بوداییان جهان، و همچنین از دریاچه کندی، باغ‌های گیاه‌شناسی سلطنتی و موزه ملی دیدن کنید.

قلعه تاریخی سیگیریا که نماد کندی و حتی کشور سریلانکا است، در این شهر زیبا قرار دارد. قدمت قلعه سیگیریا به ۴۷۷ سال پس از میلاد بر می‌گردد و حالا به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران در شهر کندی تبدیل شده است.

بنتوتا: یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ساحلی سریلانکا، بنتوتا است. این شهر، با سواحل شنی سفید، آب‌های فیروزه‌ای و درختان نخل، مکانی ایده‌آل برای استراحت و تفریح است. در بنتوتا، می‌توانید به انواع تفریحات آبی مانند شنا، غواصی، گشت و گذار با قایق و جت اسکی بپردازید.

لذت سفر با خرید تور سریلانکا

سفر با تور سریلانکا، مزایای بسیاری دارد. از مهمترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

راحتی و آسودگی خاطر: در سفر با تور، دیگر نیازی به نگرانی درباره رزرو هتل، بلیط هواپیما، برنامه‌ریزی سفر و گشت و گذار در شهرها را ندارید. تمام این کارها توسط آژانس مسافرتی انجام می‌شود و شما می‌توانید با خیالی آسوده از سفر خود لذت ببرید.

قیمت مناسب: سفر با تور به طور معمول قیمت مناسب‌تری دارد و همچنین شامل تمامی خدمات سفر مانند اقامت در هتل، بلیط هواپیما، گشت و گذار در شهرها و ترانسفر فرودگاهی هستند.

امنیت: در سفر با تور، از پشتیبانی و راهنمایی لیدر تور برخوردار خواهید بود. این موضوع، به خصوص برای کسانی که برای اولین بار به سریلانکا سفر می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است.

رزرو تور سریلانکا در فلای‌تودی

سریلانکا، کشوری زیبا و دیدنی است که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. سفر با تور سریلانکا، بهترین راه برای تجربه سفری خاطره‌انگیز و بدون دغدغه به این کشور است. فلای تودی، به عنوان یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی آنلاین، تورهای سریلانکا را به محبوبترین مقاصد اینکشور با بهترین قیمت به شما ارائه می‌دهد.

فلای‌تودی، به عنوان یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی آنلاین، تور سریلانکا را با بهترین قیمت و کامل‌ترین خدمات برگزار می‌کند. شما با رزرو تور سریلانکا می‌توانید از شهرهای توریستی این کشور مانند کندی، کلمبو و بنتوتا دیدن کنید. در خیابان‌های آن قدم بزنید، سواحل زیبای این شهرها را ببینید و از نزدیک تاریخ و تمدن را در سریلا به تماشا بنشینید.

برای رزرو تور سریلانکا کافی است به وب‌سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی مراجعه کنید یا با شماره ۴۲۴۰۵۰۰۰ داخلی ۴ تماس بگیرید. علاوه بر رزرو تور، شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در سریلانکا نیز از طریق فلای‌تودی اقدام کنید.

کد خبر 6094048

دیگر خبرها

  • با تور سریلانکا به کدام شهرها سفر می‌کنیم؟
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • اجرای طرح شهید محمودوند با هدف انسداد مبادی بی‌سوادی در کرمانشاه
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین