Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: برای اولین بار در کشور بیمه اجتماعی خبرنگاران، ورزشکاران و اهالی فرهنگ و رسانه در استان البرز با حضور نمایندگان مجلس و استاندار البرز رونمایی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از اداره تعاون استان البرز، عبداله دارایی در مورد طرح‌های حمایتی از جامعه فرهنگ و رسانه اظهار داشت: به منظور بهره‌مندی جامعه بزرگ ورزشکاران، خبرنگاران و اهالی فرهنگ و رسانه در استان البرز،  خدمت جدیدی توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برای اولین بار برای جامعه هدف پیش‌بینی و در آیینی که روز چهارشنبه هجدهم خرداد ماه ساعت 9:30 صبح در مرکز تربیت مربی کرج واقع در حسن آباد با حضور مدیرعامل کشوری این صندوق، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار البرز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ساوه در مجلس: وزارت ارشاد برای حل مشکل بیمه خبرنگاران چاره‌اندیشی کندبازدید مدیرکل مطبوعاتی وزارت ارشاد از دفتر تسنیم اصفهان/ توضیحات شمسایی پیرامون بیمه خبرنگاران + فیلمدستور ویژه مدیرعامل بیمه رازی پس از سانحه اتوبوس خبرنگاران: طرح ویژه بیمه خبرنگاران در دستور کار قرار گرفت

وی افزود: اصل 29 قانون اساسی برخورداری از تامین اجتماعی را حق همگانی دانسته و دولت را مکلف کرده که از محل درآمدهای عمومی و درآمدهای حاصل از مشارکت‌های مردمی این خدمات برای افراد جامعه فراهم کند که با پیگیری های مستمر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر استان البرز این امر محقق شد و چهارشنبه شاهد رونمایی از این خدمت ارزنده به جامعه مورد نظر خبرنگاران، ورزشکاران و اهالی فرهنگ و رسانه هستیم.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در پایان ضمن دعوت از خبرنگاران، ورزشکاران و اهالی فرهنگ و رسانه استان البرز برای استفاده از خدمات این بیمه‌های اجتماعی این صندوق و همچنین حضور در مراسم رونمایی گفت: در این طرح امکان برخورداری از یارانه 70 درصدی دولت در پرداخت حق بیمه فقط با پرداخت 133,000 تومان در ماه و امکان بازنشستگی، مستمری بگیری و از کارافتادگی برای عزیزان فراهم شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهالی فرهنگ و رسانه بیمه اجتماعی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • مد خوب، مد بد!
  • ببینید | تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد