Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:34:43 GMT

۶ نفر از عوامل درگیری مسلحانه در ارومیه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۰۴۹۷

۶ نفر از عوامل درگیری مسلحانه در ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: در پی حادثه تیر اندازی شب گذشته در ارومیه که به دلیل اختلاف خانوادگی دو طایفه صورت گرفت چند نفر زخمی شدند.

وی افزود: به محض وقوع این حادثه دستورات لازم به دادسرای عمومی و انقلاب و مرجع انتظامی صادر و بازپرس و عوامل انتظامی بلافاصله در محل حضور پیدا کرده و با تحقیقات مقدماتی ۶ نفر از عوامل اصلی را شناسایی و دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر افراد احتمالی درگیر در این حادثه با قرار قانونی روانه زندان گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: این درگیری منجر به فوت کسی نشده است، ولی به لحاظ سلب امنیت شهروندان و ایجاد رعب و وحشت در جامعه دستگاه قضائی و انتظامی فوراً اقدامات قاطع و بازدارنده قانونی را انجام دادند.

عتباتی تأکید کرد: دستگاه قضائی به هیچ وجه اجازه جولان اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت شهروندان را نخواهد داد و برخورد قاطعی با افرادی که امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند صورت خواهد گرفت.

کد خبر 5508274

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه درگیری مسلحانه ناصر عتباتی بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه قیام 15 خرداد امام خمینی ره ساختمان متروپل خطبه های نماز جمعه اجتماع سلام فرمانده آمار کرونا دهه کرامت مراسم ارتحال امام خمینی ره تبریز ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند

فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

به گزارش ایسنا، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند