Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه آ. اک یونان که کریم انصاریفرد، احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی سه بازیکن ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد، یکی از باشگاه‌هایی است که در نقل و انتقالات تابستانی تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد.

گمانه‌زنی‌ها درباره لیست خرید و فروش این باشگاه ادامه دارد و در تازه‌ترین مورد، سایت sportdog یونان مدعی شد آاک ۶ بازیکن خود را در لیست فروش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این سایت، کریم انصاریفرد یکی از نفراتی است که با نظر سرمربی آرژانتینی و بر اساس سیاست‌های نقل و انتقالات آاک، این باشگاه را ترک خواهد کرد.

این سایت نوشت: «در مجموع، تابستان امسال تغییرات زیادی در آاک انجام خواهد شد و با توجه به اطلاعات فعلی، تقریباً قطعی است که علاوه بر دو مدافع میانی، حداقل دو هافبک، یک مهاجم مرکزی و یک وینگر خریداری شوند. همه اینها بدون در نظر گرفتن نقل و انتقالات اضافی است که در صورت خروج انجام می‌شود. انتظار می‌رود که خروج‌ها به نوبه خود متعدد و پر سر و صدا باشد. امرابات درخواست بازگشت به هلند را داده است، اما او تنها کسی نخواهد بود که می‌رود. شنیده‌ها حاکی از آن است که کوچارسکی از هم اکنون به دنبال تیم‌هایی برای انتقال ورانش، لو تالک، تانکویچ، انصاری فرد و فرانسوا است تا بار حقوقی باشگاه را کم کند و فضایی در بودجه برای هزینه‌های نقل و انتقالات ایجاد کند.»

کد خبر 681581 برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال آویسپا فوکواوکا امروز (۱۴ اردیبهشت) در هفته یازدهم جی لیگ ژاپن، میزبان تیم گامبا اوزاکا بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. شهاب زاهدی مهاجم ایرانی در دقیقه ۲۲ از زمین خودی دروازه حریف را گشود.

به این ترتیب فوکواوکا نخستین بار در پنج بازی اخیرش پیروز شد و گامبا اوزاکا دومین شکست متوالی خود را متحمل شد.

در جدول جی لیگ ژاپن تیم‌های ماچیدا زلویا با ۲۲ و سرزو اوزاکا با ۲۰ امتیاز اول و دوم هستند و تیم‌های سانفرس هیروشیما و کاشیما آنتلرز با ۱۹ امتیاز سوم و چهارم هستند. تیم یوکوهاما مارینوس نیز با ۱۶ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت. تیم آویسپا فوکواوکا که شهاب زاهدی مهاجم ایرانی و سابق تیم پرسپولیس تهران را در اختیار دارد، با ۱۵ امتیاز به رده نهم صعود کرد.

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم آویسپا فوکواوکا با ۶ گل زده در رده چهارم جدول گلزنان جی لیگ قرار گرفته است. در صدر این جدول ریو گرمائین مهاجم ژاپنی تیم جوبیلو ایواتا با ۱۰ گل در صدر قرار دارد.

دیگر خبرها

  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی
  • درخشش شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن
  • تمجید ژاپنی‌ها از شهاب زاهدی/ لژیونر ایرانی مدعی آقای گلی جی لیگ
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر
  • کلید رشد آینده خودرو‌های برقی در کجاست؟
  • انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!