Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با استناد به دو دلیل مهم حضور تماشاگران در دیدارهای فصل آتی پرسپولیس و تراکتور را ممنوع کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گذشته در نهایت رأی دیدار نیمه تمام تیم‌های تراکتور و پرسپولیس را اعلام کرد و به این ترتیب سرخپوشان تهرانی در این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر برنده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب در رأی کمیته انضباطی درباره این پرونده، بدون تماشاگر شدن تمام دیدارهای فصل آینده دو تیم در لیگ برتر و جام حذفی است که این موضوع با اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها مواجه شده است.

پیگیری‌ها در این زمینه نشان می‌دهد دلیل رأی کمیته انضباطی اتفاقات دیدار پرسپولیس - تراکتور در فصل نوزدهم و در تاریخ 98/11/06 است که رفتار هواداران پرسپولیس در آن بازی منجر به محرومیت هواداران این تیم شده بود، اما به دلیل شیوع کرونا، این محرومیت تاکنون اعمال نشده بود. با تصمیم کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات دیدار اخیر تیم‌های تراکتور و پرسپولیس و برای پیشگیری از اتفاقات ناگوار در فصل آتی، اعضای کمیته انضباطی تصمیم به فعال شدن محرومیت دو فصل پیش پرسپولیس گرفته‌اند و به این ترتیب تمام دیدارهای فصل آتی سرخ‌های تهرانی و تبریزی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

همچنین خبر می‌رسد یکی دیگر از دلایل مهم تصمیم کمیته انضباطی برای بدون تماشاگر شدن دیدار رفت و برگشت پرسپولیس و تراکتور، اتفاقات جلسه رسیدگی به این پرونده با حضور سرپرستان دو تیم است. در این جلسه کمیته انضباطی به سرپرستان دو تیم اعلام می‌کند در صورتی که بازی در فصل آینده با حضور تماشاگران برگزار شود، چه تضمینی خواهید داد تا اتفاقات تلخ گذشته تکرار نشود که سرپرستان دو تیم در واکنش به این موضوع اعلام می‌کنند هیچ تضمینی در این زمینه نمی‌توانند بدهند.

در نهایت این مسائل باعث می‌شود کمیته انضباطی با استناد به دو دلیل بالا؛ حکم بر انجام مسابقه‌های دو تیم بدون حضور تماشاگر در تمامی بازی‌های فصل آتی کشور اعم از لیگ برتر و جام حذفی بدهد.

باشگاه تراکتور: رای کمیته انضباطی مصداق بی عدالتی است/ به کمیته استیناف اعتراض می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس کمیته انضباطی حضور تماشاگر فصل آتی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند

همچنین، نماینده استان درلیگ یک درتهران ازساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه میهمان تیم هوادار است.

باشگاه تراکتور نسبت به وضع عارف آقاسی از فدراسیون فوتبال استعلام گرفت و مشخص شد که این بازیکن از دیدار برابرذوب‌آهن محروم نیست.

بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود، اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر ا گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

 سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، محروم تیم تراکتور دراین بازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد