Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، یعقوب آزاده دل درباره فراخوان منتشر شده برای دعوت از سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها در اجرای طرح دوچرخه‌های اشتراکی در شهر گفت:‌ برای این منظور در ابتدا فراخوانی با عنوان شناسایی ارائه کنندگان خدمات دوچرخه اشتراکی برای خرید خدمات سفر منتشر شد اما تاکنون هیچ قراردادی با شرکتی در اینباره منعقد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اجرای طرح دوچرخه‌های اشتراکی در شهر را منوط به حضور سرمایه‌گذاران دانست و گفت: این طرح از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک با هدف توسعه مدل حمل و نقل با دوچرخه در شهر و تقویت آن برنامه‌ریزی شده است و اگر سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها به این عرصه وارد شوند، طرح به زودی در تهران اجرا خواهد شد. یکی از شرکت‌هایی که می‌تواند همکاری خوبی در این طرح مانند گذشته داشته باشد، شرکت بیدود است در حالی که هنوز این شرکت هم برای قرارداد بستن پیشقدم نشده است. اما چنانچه شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران دیگر نیز تمایل به تعامل داشته باشند، می‌توان طرح را اجرایی کرد.

استقبال از دوچرخه برقی و دنده‌ای

آزاده‌دل در ادامه به جزئیات این طرح و اقداماتی که باید شرکت‌ها برای قرارداد انجام دهند، اشاره کرد و اظهار داشت:  شرکت‌ها باید اساسنامه را براساس فراخوان از سازمان حمل و نقل و ترافیک تحویل بگیرند و پس از تکمیل اسناد آن را به ما تحویل دهند و سپس عرضه و اقدامات فنی انجام شود. بعد از این مراحل این امکان فراهم خواهد شد تا با شرکت‌ها وارد قرارداد شویم. حالا می‌خواهد این شرکت، شرکت بیدود و یا سایر سرمایه گذاران دیگر باشد. این فراخوان همچنان در همه فصول سال منتشر خواهد شد و این می‌تواند به سرمایه‌گذاران برای ادامه طرح، اطمینان خاطر دهد.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک درباره ویژگی‌های دوچرخه‌ها توضیح داد: هر سرمایه گذار با حداکثر ۳۰۰ دستگاه دوچرخه می‌تواند وارد این قرارداد شود. دوچرخه‌ها باید دارای استاندارد لازم باشند. اکنون دوچرخه‌های ما از مدل معمولی است اما از شرکت‌هایی که دوچرخه‌های دنده‌ای یا برقی هم داشته باشند، استقبال خواهیم کرد تا بلکه هر چه زودتر در شهر تهران فعالیت دوچرخه‌ها آغاز شود.

آزاده دل  درباره هزینه کرایه دوچرخه در دور جدید نیز گفت: قیمت هزینه سفر تمام شده را کارشناس رسمی دادگستری محاسبه می‌کند و در این محاسبه مبلغ کمی از مردم و بقیه را شهرداری تقبل خواهد کرد. در نهایت شهروندان در پایان هر ماه می‌توانند صورت وضعیت و هزینه سفر را محاسبه و آنچه را که پرداخت کرده‌اند از شهرداری طلب کنند. مصرف کنندگان در این مدل با کمترین هزینه می‌توانند از دوچرخه‌ها به عنوان حمل و نقل ارزان، پاک و انفرادی استفاده کنند.

کد خبر 681408 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها دوچرخه سواری تهران مدیریت شهری حمل و نقل شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دوچرخه سواری تهران مدیریت شهری حمل و نقل شهری سرمایه گذاران دوچرخه ها حمل و نقل شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان