Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:56:28 GMT

منابع ورامین برای حمایت از تیمداری حرفه ای محدود است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۰۹۱۲

منابع ورامین برای حمایت از تیمداری حرفه ای محدود است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی صبح سه شنبه در نشست با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و شورای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین و رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای این شهر طی سخنانی ضمن تشکر ویژه از شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بابت همکاری ویژه در برگزاری ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار داشت: شهرداری ورامین در برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان، به عنوان بازویی قدرتمند حضور داشت که این اقدامات شایسته تشکر و قدردانی از این مجموعه و شورای اسلامی شهر ورامین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظام مند کردن کارها در حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان ورامین کمک شایانی به استفاده کردن بهینه از منابع موجود می‌کند.

فرماندار ورامین گفت: باید از منابع محدودی که در شهر داریم با برنامه ریزی دقیق بهترین استفاده را انجام دهیم، در شهرستان بعضاً می‌بینیم جزیره‌ای ایجاد شده و برخی در حال انجام کاری هستند که فکر می‌کنند کار فرهنگی است، حتی بعضاً نتیجه مطلوب به دست نمی‌آید.

درویشی تاکید کرد: باید از جزیره‌ای عمل کردن اجتناب کرد و با برنامه هدفمند کار فرهنگی را پیش برد، رسانه‌های شهرستان در موضوعات مختلف همراه مجموعه‌ها و نهادهای مختلف شهرستان هستند که از این عزیزان قدردانی می‌کنیم چرا که نقش ویژه ای در فرهنگسازی دارند.

وی در خصوص ورزش ورامین و تیم‌های ورزشی این شهرستان تصریح کرد: واقعیت امر این است که منابع شهر برای حمایت از تیمداری حرفه ای محدود است، اما این به معنای حذف تیم‌ها نیست و به دنبال استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای حمایت از تیم‌های ورزشی شهرستان هستیم و از آن حمایت می‌کنیم، ورامین ورزشکاران و قهرمانان بیشماری دارد، والیبال ورامین هم از این قاعده مستنثنی نیست و به دنبال راه مناسبی برای حمایت از آن هستیم.

تیم‌های والیبال و تکواندو شهرداری ورامین نیازمند حمایت مسئولان بالادستی هستند

مصطفی نظری مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین نیز در ابتدای این دیدار گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی شروع به برگزاری جلسات با تمامی متولیان فرهنگی، اجتماعی شهرستان کرده تا در نهایت خط و مشی و اولویت‌های کار فرهنگی و اجتماعی در شهر ورامین مشخص شود.

وی ادامه داد: در نظر داریم در نهایت طی جلسه‌ای، با حضور مجموعه مدیریتی ارشد شهرستان و نهادها اولویت‌ها را مشخص و بر آن اساس حرکت کنیم.

نظری افزود: ورزش و تیم‌های ورزشی شهرداری ورامین نظیر والیبال و تکواندو نیازمند حمایت است و در این راستا مسئولان بالادستی و مجموعه مدیریتی شهرستان یاری رسان ما باشند.

کد خبر 5508328

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید درویشی فرمانداری ورامین تیم والیبال شهرداری ورامین تیم تکواندو شهرداری ورامین بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه قیام 15 خرداد امام خمینی ره ساختمان متروپل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اجتماع سلام فرمانده دهه کرامت مراسم ارتحال امام خمینی ره ویروس کرونا تبریز ورزشی شهرداری ورامین سازمان فرهنگی برای حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | صوت
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان