Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:36:25 GMT

دستگیری 27سارق کابل و سیم مسی

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۰۹۸۴

دستگیری 27سارق کابل و سیم مسی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی مصطفی دهقانی از دستگیری ۲۷سارق  کابل وسیم مسی  در استان طی دو ماه سال جاری خبر داد.

وی بابیان اینکه دو هزار و ۳۵۰ کیلوگرم سیم مسی سرقتی از مالخرها طی دو ماه سال جاری در استان کشف شده است، افزود: ۲۷ نفر سارق توسط گشت های تلفیقی دفتر حراست و نیروی انتظامی و۶ مالخر با بازرسی ۳۴ مرکز ضایعاتی در این راستا  دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: حجم بالای سرقت سیم و کابل در استان خسارت به بیت‌المال و شبکه برق و لوازم برقی مردم را به همراه دارد، پیشگیری از سرقت و مقابله با آن به صورت ویژه در دستورکار قرار دارد.

دهقانی افزود: در همین راستا مانورهای ضربتی برای جمع آوری مراکز غیرمجاز ضایعاتی و برخورد با مالخرها از سال گذشته  در استان شروع شده است و در این راستا ۱۲تن سیم سرقتی و ۳هزار کیلوگرم کابل از بازرسی ۱۶۰ مرکز خرید و فروش ضایعات به دست آمده است‌.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۷۵ سارق و ۴۳ مالخر  توسط گشت های تلفیقی دفتر حراست و نیروی انتظامی شناسایی شده است، افزود:۲۵۰ پست زمینی  به دستگاه اعلان سرقت و تمام مراکز اداری و انبارهای شرکت توزیع برق استان مرکزی به دوربین مدار بسته مجهز شده است.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه سرقت کابل، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ و سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰اعلام کنند و ضمن رعایت سطح محرمانگی، از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت سیم مسی برق استان مرکزی دفتر حراست شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق گفت: همزمان با هفته کار و کارگر، از کارگران نمونه هر بخش به صورت غیر منتظره با حضور خانواده‌هایشان، تجلیل شد و به آنها یک روز مرخصی داده شد تا روز کارگر را در کنار خانواده خود بگذرانند.

وی، افزود: برای رفاه حال کارگران در معاونت منابع انسانی برنامه‌های متعددی داریم تا بتوانیم مسائل کارگری را بهبود ببخشیم.
حمیدیان بیان کرد: خیلی از درخواست‌ها و دغدغه‌های کارگران را در اجرای این برنامه‌ها لحاظ کرده ایم که برخی انجام شده و برخی در دست اقدام است.
وی، گفت‌: علاوه بر این با برنامه‌های سرمایه گذاری توسعه‌ای، برای آینده این صنعت و این مجموعه در تلاش هستیم که این هم در زمینه رفاه حال کارگران موثر و مهم خواهد بود.
در آیین تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق، امام جمعه بافق، فرماندار، بخشدار، رییس شورای شهر، دادستان و رییس دادگستری، رئیس اداره کار و همچنین مسئولان شرکت سنگ آهن مرکزی حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌ها
  • (ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد
  • قرارداد ۴۴ میلیون دلاری ازبکستان با تجار افغانستانی
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز